• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Kellie13
    Iowhannah skrev 2018-07-02 19:01:19 följande:
    Som tur är slipper jag den biten iaf. Jag har inte jobbat sedan januari och sonen har haft sommarlov sedan en vecka tillbaks. När han slutade sista dagen så önskade de mig bara lycka till och gav mig en kram :)

Men jag förstår dig, det mesta är ju skit så här på slutet. Träffade svärmor i går och hon var absolut tvungen att påpeka hur stor jag var. Jag har verkligen inget emot henne, hon är en superbra svärmor och farmor, men just då ångrade jag bara att jag hade följt med.
    Hur går det för dig? hänt nått? 2 dagar kvar för dig och 1 för mig. nääääraSkrattandeHoppas dom kommer på utsatt tid.
  • Iowhannah
    Kellie13 skrev 2018-07-05 12:51:28 följande:

Hur går det för dig? hänt nått? 2 dagar kvar för dig och 1 för mig. nääääraHoppas dom kommer på utsatt tid.

Nope. Blir nog ingen bebis här :/ Jag har inte ens sett till nån slempropp än.
  • Iowhannah
    Kellie13 skrev 2018-07-05 12:51:28 följande:

Hur går det för dig? hänt nått? 2 dagar kvar för dig och 1 för mig. nääääraHoppas dom kommer på utsatt tid.

Hur går det för dig i dag?
  • Iowhannah

1 dag kvar. I går hade jag såna förvärkar att jag var säker på att jag skulle vakna med värkar. Men ikke. Inte i dag heller.

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?