• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • saijda

Hehe 242 dagar kvar. Lång tid men längtar galet mycket efter det lilla hjärtat <3

• petse
    Mamma@N skrev 2017-12-30 17:41:09 följande:

27 och det känns som en evighet

Vi är nära varann :) 23 har jag
  • saijda
    svartafåret skrev 2018-01-05 21:31:09 följande:

59, minns när man skrev något på 200

Åh längtar också tills man är så nära! :0

Har hela 237 dagar kvar :( Längtan är helt obeskrivlig <3
  • svartafåret
    saijda skrev 2018-01-05 21:37:37 följande:

Åh längtar också tills man är så nära! :0

Har hela 237 dagar kvar :( Längtan är helt obeskrivlig <3

Jag förstår hur du känner dig, kände exakt likadant, som en hel evighet :) kan dock säga att 59 dagar också känns väldigt lååååångt just nu
  • saijda
    svartafåret skrev 2018-01-05 21:41:44 följande:

Jag förstår hur du känner dig, kände exakt likadant, som en hel evighet :) kan dock säga att 59 dagar också känns väldigt lååååångt just nu

Ja det känns verkligen så :0 ska till BM den 17 januari och får då se om det är ett eller två hjärtan som slår <3

Haha jag kan förstå det, denna eviga väntan tills man träffar det lilla livet som man har skapat <3
  • svartafåret
    saijda skrev 2018-01-05 21:49:54 följande:

Ja det känns verkligen så :0 ska till BM den 17 januari och får då se om det är ett eller två hjärtan som slår <3

Haha jag kan förstå det, denna eviga väntan tills man träffar det lilla livet som man har skapat <3

Spännande :) lycka Till!
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?