• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Anyver
    mrshudson75 skrev 2017-11-25 15:53:05 följande:

Över tiden 4 dagar :(

Lider med dig, över tiden 3 dagar här :(
  • Jsv17

11 dagar! Kommer ihåg hur glad jag var när jag kom ner på tvåsiffrigt... Nu är det snart ensiffrigt!!

Gravid med en liten pojke, 1:a barnet BF 7/12 -17
  • Jsv17
    Mia86a skrev 2017-11-25 16:37:06 följande:

Tre dagar kvar, men går säkert över...

Jag är också ganska säker att jag kommer gå över några dagar, men längtar ändå till 100% känns som en milstolpe ändå även om bebis inte kommer just då, han kommer ju titta ut när det passar honom. Hoppas han är lik sin pappa som är punktlig eller tidig... jag är är alltid sen! Är han lik sin mamma så blir det ingen bebis före lucia och det räknar jag inte med heller
    Gravid med en liten pojke, 1:a barnet BF 7/12 -17
  • Mia86a
    Jsv17 skrev 2017-11-26 06:23:46 följande:

Jag är också ganska säker att jag kommer gå över några dagar, men längtar ändå till 100% känns som en milstolpe ändå även om bebis inte kommer just då, han kommer ju titta ut när det passar honom. Hoppas han är lik sin pappa som är punktlig eller tidig... jag är är alltid sen! Är han lik sin mamma så blir det ingen bebis före lucia och det räknar jag inte med heller

Haha exakt! Här är vi tidsoptimister bägge två och dottern kom på bf+8 så jag räknar med något liknande denna gång.
  • Mamma@N

59 dagar kvar men första barnet kom när det var 48 dagar kvar så vi får se vart detta slutar :)

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?