• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Jsv17

16 dagar! Helt galet nu är han snart här!!!

Gravid med en liten pojke, 1:a barnet BF 7/12 -17
  • LejonSa
    Anyver skrev 2017-11-21 13:41:48 följande:

1 dag...

Åhhhh!! Lycka till!! inga känningar än?
  • Anyver
    LejonSa skrev 2017-11-21 16:42:51 följande:
    Åhhhh!! Lycka till!! inga känningar än?
    Nej inte så värst. Har haft ett par "lurstarter" då jag fått värkar och tänkt yeeees, äntligen!! Men, tyvärr, ett par omgångar sedan försvinner det. Mycket frustrerande för jag trodde sådana förvärkar i princip aldrig hände för förstföderskor. Men tji fick jag :P
  • LejonSa
    Anyver skrev 2017-11-21 16:56:44 följande:

Nej inte så värst. Har haft ett par "lurstarter" då jag fått värkar och tänkt yeeees, äntligen!! Men, tyvärr, ett par omgångar sedan försvinner det. Mycket frustrerande för jag trodde sådana förvärkar i princip aldrig hände för förstföderskor. Men tji fick jag :P

Där ser Man! Hoppas att det startar igång snart

Hoppas för egen del att jag inte går över, skulle varit mysigt att veta att bebis är här innan jul. Har dock bf 21 dec så sannolikheten är ju ganska stor att han kommer närmare jul/nyår ju eller kanske tom 2018 haha!
  • SimAnn

Vi var på Ultraljudskollen idag fick reda på att de blir en flicka :)
    Vilken underbar känsla!!! Nu är det en av varje.

Lilla Emilio blir storebror till en lillasyster.

Följ gärna resan på bloggen
    www.aannadahlman.se

Kram A

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?