Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
Trött trött & int ont i kropp och själ.... Fick slutligen nog av min läkare och VC i förrgår. Verkligen det var det galmnaste läkarbesök jag någonsin varit på, orkar ej berätta allt men det var så illa så man hade velat haft en dold kamera med sig! Tack och lov var min man med mig - ananrs hade jag nog trott att jag drömt, inbilalt mig elelr blivit galen! & inte ett dyft av besöket handlade om mig och mitt mående och jag var lika lite hjälpt och dessutom mer stjälpt när jag gick där i från.... & hon visste dessutom att jag gick igenom ett missfall fför bara ngr veckor sedan - inte ens ett "jag beklagar" fick hon ur sig - än mindre hur jag mår!
- attans skit att man har otur på den fronten. Har i alla fall nu ringt en sjukgymnast på en annan VC i stan med mycket bättre rykte. Hon jobbar med mindfulness och baslkroppskännedom. På den VC jobbar de i team och jag tänkte att det förhoppningsvis är en bra väg att gå för att komma i kontakt med en läkare... Hoppas min plan funkar! Vet nämligen inte om jag någonsin kommer kunna tillgodogöra mig ngn form av behandling om jag inte blir sjukskriven i alla fall på deltid - jag liksom tar i så för att orka jobba så jag kommer på mig med att gå och spänna mig HELA dagarna.... & i dag har vi fått reda på att de förmodligen måste skära ner på folk - vilket innebär att jag förmodligen inte får min omplacering.... SUCK!
Känner mig väldigt egocentrerad just nu - har inte orkat läsa allt ni skrivit nu men skickar er alla en STOR kram och tack för att ni finns