Jimmy 249 skrev 2011-12-27 14:01:16 följande:
Jag har haft ont i vaderna i 3 dagar men de har börjat släppa nu. Kom ca 48h efter en lång o ganska rask promenad. Molade lite när jag låg ner o när ja gick gjorde det hysat ont. Jag har lite pulserande smärta i ljumsken o baksidan av låret som kommer lite till o från. Pulserar några ggr o sen försvinner det o kommer igen efter en stund. Har även samma i axlar o armar o skuldror. Ångest är knepigt med alla symtom. Efter promenaden va ja nästan sängliggande i 3 dagar:s. Va bara uppe o åt o va på toa nästan plus att ja hade svårt att både sitta o ligga stilla. Liksom kryper o sticker i benen precis som det vore kolsyra i dom. De går oxå i perioder.
Har du provat promenera mer efter det??
Anonym (hypo) skrev 2011-12-27 10:16:53 följande:
Intressant Vanadiz. Jag har dragit med en smärta framförallt på höger sida från ljumske räkt upp till navelhöjd typ. Den mest intensiva smärtan sitter från höften rakt in lite upp. Först trodde jag det var blindtarmen men nu hoppar smärtan mellan både vänster och höger.....
Ja, min hoppade åxå!! Har fått göra en massa undersökningar på buken, njurarna, ljumsken, äggledarna men allt är perfekt! Så jag var ju jätteorolig i flera månader.. Men det försvann ju när jag fick paniken istället. Genom att det kom förra månaden igen så kopplar jag det till stressen, för nu när julen är över så försvann det igen. Min kropps sätt att säga "bromsa in nu..."