30+ som fick första barnet 2006 *4*
Assar> Åh, vad härligt..slutspurt på flera sätt . Lova att du känner efter lite ibland att det är okej och ork finns kvar denna sista vecka ?! Mm, förstår att det är skönt att vara ledig lite innan pluttis kommer :)
Japp springmask, jo den orala är restad nu med läste jag. Men de kan äta tabletterna med.. man får krossa dom och noggrant borsta tänderna efter då de färgar. Kanske blanda i det i en sked youghurt eller nåt.
Jag jobbade på fitids i några år och då handskades jag med löss och springmask så jag gått över den där äckelkännslan. Så länge det inte är dödligt eller lämnar skador som efterverkningar så påverkas jag inte nåt nämvärt av det. Hård skola och träning haha
Det ena fick han inte. Han fick däremot jättebra feedback. Det var chefen själv som ringde och sa att dom inte hade något att amärka på tvärtom tyckte de massor om honom och var säker på att han kommer få nästa jobb han söker. De frågade också om de fick spara hans CV. Så han kände sig inte helt nedslagen iaf :). De gav jobbet till en annan man med erfarenhet i juridiskt arbete. Det går ju inte att slåss mot som nyutexaminerad. Det andra har han inte hört något om än.
Nu när uppsatsen är inskickad så kan han fokusera på jobbsöket istället. Han har ju sitt extrajobb(på banken) som gladeligen tar upp honom på heltid i samma sekund han säger pip :) och har lovat en löneförhandling i samband med det. Dom vet dessutom att han drar i samma sekund han får ett jobb med full juridisk inriktning (nu är det ju bara delvis juridik han sysslar med) så det känns tryggt tills jobbet dyker upp inkomstmässigt iaf. :)