• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Assarp- haha så söta !! Påminner mig om vs och ts vårfest, hoppas det är okej att jag delar?! Vilya sjöng från tårna och viftade med sin fjäril framför alla i sin exaltering medan Tyra lyckades hitta en skalbagge , något hon ÄLskar med stora bokstäver och fick halva gänget att samlas runt henne istället med ryggarna åt alla föräldrar haha, en show i showen. Dom är runt 80 barn på alla fem avdelningar.
    Förstår att du vill sova utan barn, det vill jag med och jag är inte i ditt tillstånd. ;)

Vi tog denna vecka bort Tyras dagsömn vilket resulterat i att hon somnar 20 istället för 21 *phu* ( V somnar 20 ) Skönt att dom är ikapp varandra när de delar rum.

• Mandra

Sara - ja det var en bra ide, kommer säkert att uppskattas, det finns även bildbevis
    Vaknade och fick hjärtklappning, sån där stördsömn-hjärtklappning men det håller redan på att lägga sug igen. Ljudet som väckte mig var från pumpbilen som är här och det är visst stopp i avloppet igen, jag vet inte vilken gång i ordningen det är längre ens. Äckligt med all avföring över gården igen. Välinpregnerat och skandal. Imorgon kan dom vänta sig ett argt samtal. Hade aldrig hänt 7 ggr på 5 veckor eller vad det nu är på djursholm eller annat 'finare område' det hade varit löst efter andra gången men detta eftersatta område ska folk påminnas om vilket skikt de tillhör och få vada i skiten igen och igen *arg* imorgon ringer jag miljönämnden.
    Varför blev jag inte politiker? ;)

• Mandra

juni > Härligt med nattorr tjej, kommer säkert flyta på nu :) duktig hon är. Kalaset lät toppen!

AssarP > Hur mår du idag då? Är det tungt? Går du på pluss nu eller?

• Mandra

AssarP > Ahapp, typiskt, han/hon ska väl se till att han/hon är riktigt efterlängtad. Smart busfrö! Brås på sin mor , helt klart! Tryck på klarknappen? Den sitter där i mitten av magen ;)

• Mandra

AssarP > Haha ;)

Jo tack, sommarlovet är här och jag har lyckats grundstäda köket so far. Allt har förfallit och fått stå tillbaka sen skolan började så det är så skönt. Jag har tänkt beta av ett rum i taget, rensar garderober, alla skåp, byråer och putsar fönster. Förra helgen var vi i borlänge hos min bror och helgen som var i karlstad hos svärmor. Barnen har badat och badat , riktigt fått känna att det är sommalov :) .
    Vi fick lyxen att gå på stan i 3 timmar i söndags, utan  barn. Bara vi två hand i hand. Helt magiskt, vilken vardagslyx, shoppade lite, prova skor i lugn och ro.. avsluta ett samtal utan att bli avbruten osv. Vi avslutade med en latte på ett café.

• Mandra

Assarp- åh vad härligt för er. Ja nu får busen i magen behaga komma ut så det nya livet får börja ;)

• Mandra

ASSAR!!! Tjohoooo! Grattis i massor och välkommen lillasyster! härligt med en snabb förlossning och att dom 4900 grammen inte kan ha märkts nämnvärt i sammanhanget med endast 2 timmar på förlossningen. Vilken perfekt start på helgen   Hjärta

• Mandra

kaz > Snart semester?! härligt att höra.

Lia > Så duktig tjej du har, skoj när de får upp intresset för språket.

malinkatarina > Yey, gott med en härlig resa i svea. Hoppas du får ett roligt supervälbetalt jobb på deltid så du kan bygga företag samtidigt? Kommer du någe mer till svea i sommar? Kanske jag kan tajma oss med tjejerna samtidigt? En tur på skansen eller nåt med alla små busar

Vi4 > Åh, mammig, dubbla känslor för sånt.. mysigt och intensivt. Usch, det där med nattskräck låter verkligen inte lätt, stackar er alla och jag hoppas det går över fort fort fort. Ledig snart lät toppen Solig

• Mandra

Pyttis > Det har varit samma här en period, V har kissat ner sig ett par ggr i veckan och en dag tror jag det var två ggr samma dag, en nedkissning och en skvätt på väg till toan. Jag har inga tips alls för vi gjorde om Katelynn, vi avskrev det som en fas för vi vet ju att hon normalt går på toa och att det funkat sen hon var liten. Vi bara pratade om att känna efter lite mer så han på toa nästa gång och fick väl ett disträ jaja tillbaka

malinkat > Gott med en fin fototur, så härligt! Ska han ut och flyga igen? eller äre jobb ? :)

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*