• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Aj Mandra! Krya på dig!

Gbg: Japp, det räcker att föräldern intygar (och betalar )

Billa: Synd att hon inte vill fortsätta. Jag är också vattenrädd. Mitt mål är att barnen ska bli mycket bättre simmare än jag och inte vattenrädda. Det känns inbland som ett handikapp för mig

• kaz

Nu har jag hämtat hem en febrig Simon från skolan. Pust, det är ju bara augusti!

• kaz

Hej Nisse! Kul att se dig! Jag har samma gamla hedliga nick och vet absolut att vi hängde samtidigt. Hur är det med dig?

• kaz

Billa: Simon gick ungefär som PWs H förra året. På fredagarna hade de utflykter. Det är längre dagar nu i 1:an inkl fredagarna. Men jag tror skolorna kan göra lite som de vill med f-klasserna.

Sara trillade ner från klätterställningen på dagis igår. Hon klagar på ont i handleden så det får bli akuten idag.

Asap: Krya på er! Har G repat sig?

• kaz

Gbg: Mycket bra! Klart man ska säga till (på ett trevligt sätt). Det är ju viktigt att det är utmanade!

Maken och Sara är på KI nu. Där finns bättre röntgen osv än på SÖS.

• kaz

Japp, nu är Jon hemma med armen i gips. Lite oklart hur allvarligt det är men det återkommer de om. Lilla gumman!

• kaz

PW: Hur länge var hon gipsas och kunde hon gå på dagis? Här pratar de om 3-6 veckor...

• kaz

Ghp: Vad ledsen jag blir! Går det att få henne att prata var dag? Det är hemskt att hon går och samlar på sig (såklart är hela situationen hemsk). Stor kram till dig!

Tack, Sara är vid gott mod. Hon sover bra trots gips men har såklart lite ont.

• kaz

Ghp: Hoppas de har ringt nu och att ni haft ett bra samtal. Det är problem också i Simons klass där flera inte är smälla mot en tjej. Simon kom hem och sa att X hade slagit honom. Jag undrade då vad han hade gjort och till slut kröp det fram att han hade sagt att hon var dummast i klassen. Vi pratade länge om det sedan. Men personalen vakar över X hela tiden. Tycker du fått märkligt bemötande av föräldrarna. Jag hör och ser vad min son gör så blir det aktion från oss. Ingen kan väl tro att deras barn är perfekta? Stor stor kram

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*