Seren - Jag vet inte, själv störs jag inte av hur trådstarten ser ut, brukar inte kolla så noga på den..
Igår kväll hade vi middagsgäster, vi satt ute i vårt nya glashus och åt grillat. Trevligt! Och idag har min syster med familj varit här en liten stund, också trevligt! Så vi fortsätter att njuta av att ha sommarlov/semester/föräldraledigt tillsammans hela familjen, vilken härlig start med lilla E vi har fått!
På torsdag får hon också åka iväg på sin första utlandsresa - då är det dags för Estland. Det blir en kortis i år (vi är ju där varje sommar) bara för att svägerskan ska gifta sig där, annars hade vi nog inte åkt alls redan nu i sommar.
Det är ju lite speciella levnadsförhållanden när vi är där, alla bor tillsammans (mostrar o kusiner etc.) i ett och samma hus, bara utedass och inget rinnande vatten mm. Inte helt optimalt med en liten tjej som kommer fylla en månad då vi är där, eller för min del med avslag. Pluss att vi fortfarande åker i vår Passat - och då är det bara maken som kan köra när vi åker tillsammans för han skulle aldrig få plats i baksätet mellan två barnstolar. Så det är min lott att sitta där - trångt och obekvämt till tusen. Om några veckor bör vi dock få vår Sharan, då blir det lite bekvämare bilresor.