juni07 > Jo, det där med omogen tarm låter inte helt dumt, fast båda mina tjejer och jag tappar färg och får ont i magen. Vilyas mage är dock regelbunden och hon går alltid på toa bajsar 1-2ggr dagligen (fusk) Jag och Tyra har ont och är trögare men Tyras mage är trögast och jag har nog ondast.. haha. Jag har försökt att få hjälp och ska väl ta tag i mitt problem men också tjejernas. MEN Tyra har nu bajsat i dagarna 3 på toalett el potta. Helt otorligt och kanske tur eller så är det skicklighet?
Kanske är /har det varit en liten bajsfobi att bajsa för att det gör ont så hon hållt sig? Vi väntar lite till. Det possitiva är ju att jag kan ju utreda min mage så kanske vi har svar till oss alla 3 sen? så slipper barnen massa jobbiga utredeningar. Har jag inte ens tänkt på förut. Tack! haha.. man kan få lite insikt när man pratar med er här inne.
malinkatarina > Så mycket fina bilder som vanligt! Föresten, hur är det med nacken?
Vi4 > Tack, minst 3 veckor då. Ska kolla med dagis om de kan tänka sig det. Gluten är nog inga probs för det finns det personal som är allergiska mot så det lagas redan glutenfritt tänker jag.
Åh så söt han är E och vad ljuvligt att han har en sån bra och omtänksamrelation med en på dags! Det blir så härligt och lätt att lämna när man vet att det har någon det funkar så bra med
Sen woow, härligt att du skrev till han och helt rätt. Varför gå och fundera när man kan fråga och få svar? Modig och klok som en bok! Förstår om svaret gav lättnad.
assarp > Hej, så härligt att se dig! Det var ingen dålig historia du hade och jag förstår verkligen din oro. Spelar ju ingen roll om allt troligtvis är bra, det räcker med det där lilla OMet så går det inte att släppa helt. Skönt med klara besked och en tydlig läkare. *phew* Syndni inte träffade honom först bara. Det kommer finnas en lika självklar plats för 3an som för de första två. Hjärterum och stjärterum . Även om den lille tar plats så kommer det bli en person till i familjen som älskar sina storasyskon. Mao, kan du ge mer kärlek än så? än ett småsyskon som kommer avguda och älska sina syskon villkorslöst?
Ela > Ja och med facit i hand och när man landat så brukar man ju fatta bilden som KUNDE ha blivit och det är ju inte så rolig bild alltid. Men 'kunde ha varitä' ÄR inte och *phew* för det, förstår visst att du fick en del att jobba med. Kram och vad glad jag är att det gick så bra. :)
m73> Hur går det med inskolningen?
Själv har vi haft en super härligt kväll. Vi har varit på fest MED barnen, Sambons fina vän som bjöd dit oss och la det tidigt och med mat så att även vi med barn skulle komma. (de flesta av sambons vänner har inga barn).
Tjejerna lekte så fint hela kvällen, inte lugnt men med varandra och roade sig så vi hann faktist umgås lite med folket som var där. När blev våra barn så stora? Vi fick packa ihop oss vid 20 och åka hem eftersom tjejerna normalt redan sover då heh men allt gick så bra och alla tyckte såklart dom var fina och goa
Fast när vi kom hem så fick vi veta att sambons kusinbarn är en av de barn som drabbats av narkolepsi av fågelinfluensavaccinet och leendet blev till tårar. Blä, jag kan inte ens föreställa mig vad de går igenom nu men ledsen blev jag.