30+ som fick första barnet 2006 *4*
pyttis >
malinkat > Tusen tack för tips och idér, jag suger tacksamt åt mig. Det var mycket tänkvärt i det du skrev.
kaz > ja, du har så rätt, jag ska stå på mig tills de gjort de tester eller har de svar som jag faktist lugnar mig med.
milla c > Jo, jag tror jag har en sån nu men bara träffat hn 2 ggr och han är nog nära pension skulle jag tro. Han är framförallt bra på att lyssna men han är väldans handlingskraftig också, dvs allt snack leder till något. Han har tom kommit med förslag om mina plattfötter som ingen någonsin i vården ens sett eller reflekterat över.
Det gläder mig att du har en sånläkare som du kan lita så bra på. Jag har nog aldrig riktigt haft en sån. Om det beror på mig, att jag talar till dom på 'fel' språk eller om jag haft otur som valsat runt en del för några år sen vet jag inte.
vi4 > Jo, det är som nu säger, det är ju ändå hjärtat och klart att det blir svårt att släppa. Jag tycker jag gjort alla tänkbara mentala övningar utan resultat och då blir det lite tröstlöst. Men allas fina uppbackning här inne ger mig ändå liten extra ryggrad att jag ska stå på mig och kommer såklart hitta en lösning i framöver. Om jag slutar leta lösningar så vet jag ju med säkerhet att det inte blir bättre och det är defenitiiiiivt inte ett allternativ (dvs att känna såhär är inte ett sätt att leva när det finns en lösning)
tack alla ni för att ni finns och erat moraliska stöd är guld värt!
nu lämnar jag hjärtefrågor och går vidare lite
Milla C > Ojda, det lät inte som en helt enkel uppgift men för att spinna på pyttis stenbitsroms förslag så brukar min svägerskas bidrag till julbordet bla vara hembakat hårt tunnbröd och brevid står 3 skålar, en med gräddfil, en med hackad gräslök och en med löjrom. *dregglar när jag tänker på det* Det är gudomligt gott iaf :)
malinkat> Hoppas Es tumme snart kommer ikapp. För övrigt så har du så väldans mycket fina kort på din sida nu. Jag har kikat igenom på alla ikväll. Lite ögongodis ger ro i själen tycker jag och det fick jag. Det är nåt med kontrasterna i dina bilder som är fantastiska. Som ger sån styrka åt bilderna. Mums säger jag bara!