30+ som fick första barnet 2006 *4*
Hej på er!
Ni har så rätt, jag ska beta en sak i taget och har också lit elöst lagt upp en plan för att få till det hela. Denna kurs började igår och blir en hemtenta som vi får ca en vecka på oss för att skriva. Veckan innan skriver jag den misade tentan så det borde gå med lite flitiga studier.
Labbarna satt jag med till 03.30 på natten mot måndagen men jag fick in dom i tid och blir jag inte godkänd så får jag ju bara göra om den eller dom frågor jag inte lyckats med.
Tack för erat pepp.
Tack snälla för alla gratulationer till Tyra! Hon var nöjd med dagen och blev firad :) (därav att mamman(jag) fick sitta till 03.30 med labbarna för man måste ibland prioritera vad som är viktigast.)
Tyra har lekt och parkereat med sina bilar sen hon fick dom. Burit runt dom i sin lilla plåtväska hon också fick och bara myst allämnt.
Vi4 > Du, jag tycker också du behöver lyssna lite på din kropp. Du kanske faktist skulle testa sånna här mindfullness övningar som ska vara så bra för attt lugna ner sig vid stess? du vet, vara här och nu och inte så mycket i den okända framtiden?
Sen måste jag säga att jag fick mig ett redigt smakprov häromdagen (när jag så uppgivet) skrev här inne av vad du upplever i stress/tryck på din vardag och jag skriver inte en avhandling och när jag tänkte på det så undrade jag lite hur du står ut? för den pressen är ju redigt större, haha. ;)
Mao, så är jag mäkta imponerad av hur du klarar och handskas med den process du är inne i och Herre guuuud så bra du är. *bugar lite*
Hur gick det igår?
kaz > Jo, det varkar som Vilya har lite användning av sina öron nuförtiden utom om hon hör ordet glass eller glassbilsignalen ;)
Jag vet inte heller vad som kan fungera, men det är skönt att påminna sig själv om att det är en process att uppfostra sina barn och att dom kommer göra massor med 'fel' och försöka hålla huvudet kallt och vara konsekvent.
Vad härligt att han är så verbal ändå , det kommer han ha stor nytta av.