• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Hanna: Grattis till A! Simon längtar så efter att tappa en tand men det verkar dröja!

• kaz

Kram till er som går på knäna! Här är det också tokmycket just nu! Håller på med ett projekt och rapporten ska publiceras om en månad - panik! Men det är bara att ta en dag i taget! Kram

• kaz

Världens sämsta mamma anmäler sig - usch, jag blev för arg på sonen i morse. Nu tänker jag att jag borde ha kunnat behärska mig! Gah! Ibland blir jag tokig då han aldrig hör vad man säger, alltid är sist så vi måste vänta på honom - han är väldigt disträ!

• kaz

Tack snälla ni! Jag bad om ursäkt men det gnager ändå!

• kaz

Stor kram Malin! Pust vad svårt det är ibland! Men kanske är det bra att bli arg ibland så de verkligen förstår vart gränsen går. Men jag har fortf dåligt samvete för mitt utbrott. Visade sig dessutom att Simon hade lindrig öroninflammation så vu var hemma igår. Stora tårar idag inför skolan - pust! Hade tänkt att han skulle vara ledig imorgon då jag är hemma med Sara för dagis är stängt. Men det känns inte sim jag gör honom ngn tjänst då. Ska han komma in i det måste han ju vara där! Jag var inte alls beredd på detta då han alltid varit superlätt att skola in.

Hanna: Stort med läsläxa! Simon har haft 2 läxor hittills varav 1 skrivläxa (men då fick jag hjälpa till). Vi fick göra en läxa till Sara också

• kaz

Äntligen fredag - pust, vilken vecka! När jag jobbar mycket blir barnen väldigt mammiga nattetid. Sömnen har varit absolut usel hela veckan! Så har vi oväntat fått nya besök så mina ansträngningar att få Sara att sova i sin säng har varit förgäves. Men nu är det helg! Kram på er

• kaz

Asap: Ja, tröttheten är förlamande. Vaknade upp med värsta munsåret i lördags - ser ut som en spetälsk! Men jag fick vila i helgen så ny kör vi igen Nu möte med Simons lärare - sjukt spännande!

Hanna: Ja, fy för att sova mellan 2 små. Man blir ju kokt Är maken tillbaka nu?

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*