30+ som fick första barnet 2006 *4*
Stort tack! Vad hade jag gjort utan er!
Stort tack! Vad hade jag gjort utan er!
M73: verkar vara en bra bok! Klart att du ska söka!
Siggan: fy vad obehagligt! Förstår om du blev uppskrämd! Hoppas han kryar på sig!
Här har barnen löss! Fy 17 och vilket jobb med att bädda rent i alla sovrum! Som tur var det ledigt i tvättstugan!
Ja, vart tog formen vägen?! Känner mig för första gången lite taggad för att ta tag i träningen. Fick 3 timmar med PT i julas - första gången var idag men nu måste jag ju vabba...
Stor kram Mandra! Hoppas på snart tillfrisknande! Du fixar uppsatsen även om du har 5 hårda dagar framför dig! Tänk på att set snart är sommar och ledighet!
Tänker på Kanin och hoppas att ni alla mår fint!
Förhoppningsvis är nu lössen utrotade från vår lgh! Barnen är på dagis och jag sen till jobbet!
Heja PW!
Ja, det finns värre saker än löss men nu är vi nog lusfria (för denna gång)!
Det är strongt av er att plugga! Själv måste jag plugga vin - körde provet förra gången med 1/2 poäng! Livet är hårt (och såklart orättvist)
Kram till alla sjuklingar! Här är maken på benen efter sin fotoperation! Härligt!
Mini: Fy, vilket elände! Konstigt att de andra föräldrarna inte tog kamningen på allvar!
Mandra: Ja, det praktiska provet gick fint men inte det teoretiska - 1/2 poäng känns lite surt men jag hade inte pluggat så mycket
Så kul med lyckade tentor! Lycka till med det som återstår!
Simon ska sova över hos en kompis (spontant) och jag är ute och leker med sur Sara (som också vill sova över). Tycker dock att det kam vara kul och nyttigt för Simon (och Sara) att få göra saker på egen hand. Härligt med lite fint väder!
PW: krya på dig!!! Segt art bli sjuk!
Hanna: låter härligt!
Vi4: vad ledsen jag blir! Har tänkt massor på dig! Hur var det med äggen denna gång? Ja, svårt att inte försöka igen! Går ni privat? Finns det inte hjälp att få inom den offentliga verksamheten? Skönt att det är bättre med lillebrodern! Klart att han blir deppig av en sådan process! Stor kram
Skönt Drutten!
Skönt PW att det inte var ngr mer med pricken!
Härligt Mandra med tentan och uppsatsen! Tack maken mår bättre efter op. Det gick också jättebra för Simon att sova över - inga konstigheter
Vi har också varit på inskolningsträff och Simon är taggad. De fick göra en påse att lägga ett sommarminne i. Annars har vi bakslag gör nåda barnen som har kissolyckor flera ggr per dag! Har fått köpa massor med nya byxor