Inlägg från: Milla C |Visa alla inlägg
  • Milla C

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Pyttis: Skönt ändå att ni fick komma in och kolla så fort - och att det varkar vara "bara ett virus" eller så .
    Mamma till världens finaste pojkar; Gabriel -06 och Lucas -09
  • Milla C
    Malin: Verkligen underbar bild ! Med det fallande lövet och koncentrationen hos Linn. Som sagt - underbar! (Du får gärna komma förbi och fota flygpojkarna här någon gång om du "vägen förbi" )

VI 4: Förstår att det verkligen känns som en berg-och-dal-bana. *Kram*

Frk Kanin: Jag har inte kommenterat ert "dilemma" angående moderkaksprov eller inte (eller var det FVP?), men förstår att det känns svårt att "välja". Hoppas att ni kan komma fram till ett beslut som känns rätt för er. *Kram* till dig också.

gbg: *Vink, vink*
  • Milla C
    malinkat skrev 2011-11-07 19:02:12 följande:
    Milla, tack! Det är bara så svårt att "ha vägarna förbi" när vi är hemma, ni bor åt fel håll :) Vi får arrangera en familjelivs-fotodag i Stockholm för alla som kan och så får jag ge grupprabatt  
    Nähä! Det är alla andra som bor åt fel håll - inte vi . Familjelivsfotodag låter toppen .
  • Milla C
    Mandra:Hjärta! Som vanligt skriver du så att man blir jätteglad och varm inombords. Och du skulle bara veta vilken positiv inverkan du haft på mångas liv härinne - mitt eget t ex .
  • Milla C

... och här studsar Gabriel omkring i spänd väntan att få åka på en kompis kalas. Kortet är skrivet, paketet limmat (Japp! Gabriel kom på den utmärkta idéen att vi skulle klistra istället för tejpa. Mycket finare) och prinsesstårtan målad (Man tar en djup papptallrik och målar grön. Klart!)

• Milla C
    Frk Kanin: Skönt att allt såg bra ut på UL. Även om det som sagt var inte är någon fullständig garanti så lovar det ju gott. Och fint sagt av Ärtis om dina tre barn Hjärta . Skönt att hon är förväntansfull inför nytillskottet också.

Mandra: Hoppas att ni inte äter ihjäl er, men får en härlig kväll, natt och morgon .

Drutten: Fram för fler sånna dagar . Jag tycker också att det är mycket annorlunda att vara någonstans med barnen nu än för bara ett halvår sedan.
  • Milla C
    malinkat skrev 2011-11-16 10:45:51 följande:
    Vi4, vi kanske har samma man? Min är också usel på att  höra av sig när han är bortrest, har blivit liiite bättre efter tjat, men inte mycket. Han tänker inte på det helt enkelt. Har i alla år irriterat mig.....
    Har träffat båda makarna och kan säga att: Näpp! Det är inte samme man . Likheter finns, men inte så att de går att förväxla .
  • Milla C
    malinkat skrev 2011-11-19 16:20:52 följande:
    Haha Milla, bra att du kunde klara ut det där åt oss
    Glad att kunna stå till tjänst !
    Mandra skrev 2011-11-18 08:55:45 följande:
    STOR dag idag, Vilya har tappat sin första tand.
  • Milla C
    Mandra skrev 2011-11-18 08:55:45 följande:
    STOR dag idag, Vilya har tappat sin första tand.
    Oj ! Det är STORT !
  • Milla C
    Frk Kanin: Vi är flera som har "abonnerat" på titeln "världens sämsta mamma" idag. Gabriel skrek att jag var världens sämsta mamma när han inte fick ta en yoghurt en halvtimme innan mellanmål t ex . Alla har vi "sammanbrott" ibland - och enligt min kurator är det bra att man har dem så att man kan utvecklas .
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*