30+ som fick första barnet 2006 *4*
Nu ska jag gå och kolla så att barnen verkligen sover, så ska jag försöka läsa ikapp sen.
Hoppar in och visar mig . "kör" med helego, eftersom det är det jag ev kommer hinna.
Sitter med ett illrött, svullet, tokkliande och svidande öga. Pollenallergi är verkligen INGET skoj ! (Jag har även en fin nästäppa, men ögat är värst by far). Har käkat makens allergipiller hela veckan, men idag var jag på Apoteket och köpte både ögondroppar och nässpray på inrådan av en som jobbade där.Ögondropparna hjälpte ett tag, men nu är det värre än värst igen. Hoppas att de hjälper bättre om ett par dagar (om jag inte klöst bort ögat då).
Såg att ni pratade lite ridning. Gabriel går på "prova på"-ridning varje lördag som funkar. Han älskar att rida och hålla på med hästarna, men han är definitivt inte redo att börja i en "vanlig" ridgrupp ännu. Jag har provat på två gånger själv - och nästa måndag börjar jag rida i grupp . Det har löst sig så bra att det finns en plats i en grupp som börjar 19.30 på kvällen - och eftersom jag jobbar till 18.30 varje måndag så är det ändå maken som tar läggningen av barnen varje måndag och jag har "ledigt".
Så, nu har jag varit på min första ridlektion . Ridläraren frågade mig i slutet av lektionen hur jag mådde. "Lite öm i rumpan, annars är det bra" sa jag, och så var det - tills vi satt av. Då bar inte benen när jag kom ner till backen . Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer få .