30+ som fick första barnet 2006 *4*
kaz: Jättefina lucior! Jag fick gå till affären på vägen hem ifrån förskolan igår för att köpa en luciakrona till Gabriel .Hoppas att du snart får behålla maten och återfå krafterna.
Vi 4: Vad fint att A var med på luciatåget och var en positiv kraft för dig. Och håller med i "aja, baja":ndet angående sömnen. Tänk på dig själv så att du kan vara en pigg och glad mamma till E. Maken klarar nätterna, jag lovar (I min mans fall måste jag ruska honom för att han ska vakna när barnen låter, men jag slipper iaf gå upp ur sängen EN natt i vecan numera .)
Mandra: Det är klart att du får deppa här! Du "tar hand om" oss andra när vi är "låga" - om vi kan göra detsamma för dig så stär vi gärna till tjänst . Tycker definitivt att det är en bra idé att kontakta läkaren igen. Jag har en läkare som jag känner förtroende för (för nästan första gången i mitt liv) när det gäller min mage, och det är otroligt befriande att känna att någon tror på en. Hoppas att du har en sådan läkare, och att ni kan komma fram till vad det är som är fel, och hur det ska bli bättre. *Kram*