oj vad det skrivs här....
frk Kanin, tänker på dig coh hoppas att du får bra stöd nu under denna ändå rätt oroliga tid. Det kändes fint att läsa att du inte va riktigt så orolig som du hade trott innan, men jag misstänker att det går upp och ned med oron. Hoppas allt såg bra ut när du var på förlossningen idag! Håller också med de andra om att det är fint att ärtis kan uttrycka sin oro, då blir det ju lite lättare att hantera det som ju är så enormt svårt...
mandra, skönt att ni får så mkt närmre till hämtningar och lämningar, inser återigen att vi har det så ruskigt bra som bara behöver gå typ 100meter. Vad duktig du är med övningskörandet. Inte visste jag att man läste om djur på teorin
gladhanna, så himla smart att skriva numret Åh så härligt att hon lyckades med träning i klätterställningen. Vi håller på att "träna" med E med, för han är så ängslig och vågar inte åka rutschkana och säger att han kanske vågar när han blir stor, samtidigt som man märker att han blir lite dledsen när tex kusinen ett halvår yngre åker glatt och klättrar hur som helst. Senast vågade iaf E klättra upp och faktiskt åka när jag höll i honom.
Kaz, men du ser, det kommer av sig självt... så roligt med ett meddelande. Kan tänka mig att både han och du var stolta
assar det låter som att detär fullt upp hos er som vanligt jag tycker alltid det är så roligt att läsa det du skriver och lever mig in ihur det skulle vara i en trebarns familj. Fast trist med förkylningar förstås!
M73, det närmar sig med stormsteg! Spännande att se vad det blir.
Vi har varit på utv.samtal för Edvin och det var roligt att höra dem berätta om honom. De tycker att han tar för sig mycket mer och vågar mer, han säger också ifrån lite mer när någon tar saker från honom och så, det har han inte gjort förut utan mest varit snäll och lämnat i från sig allt. De har lite åldersindelade grupper (fast det eg är 1-5) som har verksamhet i hop några timmar, 2-3 dagar i veckan, och han är med de andra 08orna, men han är född i december och de andra 4st 08orna på våren. Det gör att han eg leker mer med 09orna som också är många födda tidigt på året och ju därför ligger närmre honom, men de är placerade i en annan grupp. Vi var lite bekymrade i början att han inte hängde med 08orna och nu fick vi höra att personalen också hade varit oroliga för det i början (i höstas) samtidigt som de tänkte att 08ornas aktiviteter passade E bättre, de gör mer pysselsaker och saker som kräver att man kan sitta still lite mer och sådant älskar ju E, han kan sitta med i evigheter och greja medan 09orna mer far runt och inte har så mkt tålamod med sådant. Hur som helst så tyckte de att han hade börjat växa in i den gruppen bättre, så det kändes skönt.