30+ som fick första barnet 2006 *4*
Pyttis, kul att d tyckte det verkade intressant! Jo, jag känner til honom, han håller på mycket med misshandel och sexuella övergrepp på barn, min bild av honom är att han är bra och inspirerande, ganska mjuk framtoning. Men jag minns inte när jag haft honom, säkert under min utbildning. Han jobbade ihop med en av mina nära vänner länge.
Mandra, heja, heja och så kul med VG! Hurra!
Sara, ja det kan säkert vara en del i utvecklingen. Jag tänker att sådana övningar kan vara lite förebyggande också och att man kan göra ltie tillsammans. Det är ju som att vi vuxna kör mindfulness övningar och meditation och så. Skivan används även för vuxna ibland
Assar, låter härligt!
Malin, men falukorv kan man ju leva på
Frk kanin, vad har ni kommit fram till?
Jag har varit på äggledarundersökning i dag och det fanns inga stopp eller så. Det som jag tyckte var ltie skönt var att hon nu tyckte sig se min vänstra äggstock och att den hade 5-6 st äggblåsor, den högra vekade nu bara ha 2 iofs, men det är ju stor skillnad mot bara 3-4 st på högra förra sidan. Hon tvekade dock lite sedan på slutet precis när jag skulle gå och sa att hon inte var helt säker på att det hade varit vänster äggstock hon hade sett, så det var lite antiklimax, jag tyckte dock att hon var väldigt tydlig under själva undersökningen med att det var den och att den låg så nära livmodern osv, så jag tror jag väljer att gå på det hon sa då iaf. Hon sa iaf nu att jag oavsett vilka värden jag får på AMH och FSH kommer att få provstimulera, så det var ett glädjande besked tycker jag.