Tack för er input, ibland känns det helt hopplöst med denna kläd och blöjkamp. Jag tror att jag/vi har provat det mesta, men kommit fram till det som ni är inne på att det bara är att välja striderna. Skönt att höra att fler står ut med smutsiga kläder och gömmer sophinkar mm. I går kände jag mig helt galen som satt barrikaderad framför sopskåpet medan E stod och illskrek och slet i mig för att komma åt bajsblöjan. Lite skönt att höra också att det även kan vara jobbigt med barn som byter kläder ofta Det hade jag inte tänkt på... Hur so helst trr jag att det bara är att genomleva, Edvin är ruskigt envis, går inte att avleda eller få på nya tankar, så vi får vara noga med att välja våra strider så att vi orkar ta oss igenom dem hyfsat konsekvent. Tur att maken och jag tycker ganska lika om vad som är viktigt.
Men nu känns det som att jag tog över Junis fråga. Vad kan funka för er tror du? Är hon inte heller avledningsbar eller mutbar? Minns att det funkade med glass för er i somras iaf
Assar, jag testade med att låta Es rumpa prata idag, han drog på smilbanden men vägrade glatt ändå Förr älskade han att bada och duscha men vill ändå inte ta av blöjan, men då gick det över snabbt när han kom i vattnet, nu vill han inte bada eller duscha heller. Drömmer om att någon som börjat gå på pottan skulle komma och inspirera E så vi slipper blöjor öht.
Idag har jag tagit första injektionen, det gick bra! Skönt, hoppas den bedrövliga huvudvärken ska släppa nu när jag får halvera själva nässprejen. Men imorgon får jag kortisonsprutor in i käkarna också, har ju fått diskbråck i dem och artrit Inte konstigt att jag haft ont i ansiktet och huvudet sedan i april. Så imorgon blir det många nålar, både kortisonet, akupunkturen och ivf-injektion, tur att jag inte är spruträdd