30+ som fick första barnet 2006 *4*
Juni, jag tror du har rätt - huvudet är bara inte med, man försöker tänka logiskt samtidigt som man vill känna i maggrop och hjärta Och du har nog också rätt i att 6 månader ändå är länge - och visar det sig att vi ska tillbaka till SE till hösten så blir det ju en låååång sommarpaus mellan bytena. Blir nog det jag lobbar för.... Thorstens fundering var att detta dagis är en kedja, med många dagisar överallt. Att det skulle göra att de var mer ute efter att tjäna pengar än andra kanske, men jag tror inte det ska gå ut över kvaliteten. De är ju trots allt lika beroende av alla andra av att få kunder......
Nu ska jag snart iväg och bli bjuden på lunch av en kompis, sen ska vi till Danmark i em. Skönt! Men jag har just upptäckt en härlig mögelfläck i sovrummet som ska tas itu med också, ska kräva att de mäter luften här inne denna gång. Jag var ju också på mäklarträff igår! Lite spännande, även om jag tror att det blir väldans trögt att komma in på den marknaden som fotograf. Men jag knöt några kontakter, och det var spännande!
Ha en HÄRLIG helg alla! Och Juni, se til loch föda lite barn snart!