• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

lia76 > Ja det är matten jag kör fast på också. Hur jag än gör så får jag bara hälften rätt där. Trots att jag suttit och tragglat allt här på sistone från gymnasiematten så får jag itne till det. Det märkligaste är att jag tycker att jag är bra på matte. Haha

juni 07 > Om jag får till matten och inte  missar att svara för tiden är för 'kort' så kan jag nog få till det. Tror ju som sagt att jag är bra på  matte så jag blir lika förvånad varje gång jag får 50% rätt {#lang_emotions_dreamer}

AssarP > Vad härligt att du har en mamma som min Vi sitter länge till bors och umgås och njuter. Hur har det gått för er? är ni friska nu? allihop?

Milla och kaz > Tack för pepp, ja det SKA gå bra helt enkelt. Nåt annat går inte för sig om jag inte vill fortsätta äta upp 1.8 hit och dit   Och ja, ingen feber på Tyra nu bara skällande hosta och slem så hon kan gödsla med det, så det ska nog vända helt snart.

Vi tog 1 och en halv timma på oss att promenera hem idag från dagis, jag, Tyra och Vilya. Det var soligt och det enda stunden idag som Tyra inte hostat varannan minut.   Jag håller med dig kaz, det går längre och längre stunder som jag tror på att våren faktist är här! Jippi!!

• Mandra

Milla C > Det kanske är ett sånt där läge då du ska lösa in lite egen tid så fort maken kommer hem för att ta över? En övernattningsresa till sthlm ikväll för att umgåsmed sin bästis?
    Tråkigt att resan blev inställd , låter som bästisar från norrland inte är så lätta att stråla samman med.

juni 07 > andelar och procent, index och prisutveckling, vinklar, areor volymer och räta linjer, sannolikheter, ordningar och kombinationer, olikheter, ekvationer, sträcka hastighet och tid. Tror jag täckt det mesta.

• Mandra

Tack för lyckönskningar inför lördag och högskoleprovet. {#lang_emotions_kiss}

AssarP > Attans förkylningar. Jag skickade Tyra till dagis idag. Kände att jag behövde läsa i lugn och ro, och städa. Hon hostade inget inatt så det kändes ok. Fast hade jag inte haft högskoleprovet på lördag hade jag förmodligen gett henne en dag till bara för att.
    Hoppas i alla fall att Idas förkylning vänder lika snabbt som Tyras gjorde. Trodde knappt det var sant när hon inte väckt mig på hela natten med hosta.
    Det låter lite som om ni fått samma förkylning som vi haft. Jag fick ju omtag med halsont också fast det vart aldrig något riktigt riktigt ont och gick bort på 5 dagar och med mitt kassa imunförsvar så är det över på 3 för dig *hoppas*

Haha, ja och smart är du! Jag ska genast tänka på samma sätt!

Nu ska jag duscha och läsa lite till samtidigt som jag köar i telefon till FK. *suck* sen ska jag hämta tjejerna och ha drop-in -fika på Tyras avdelning. Jag har beställt sol till em vid 14.00 så fikat blir ute. {#lang_emotions_sunny}  fast jag är rädd att jag var för sent ute för det hänger moln på himlen överallt.

• Mandra

kaz > Hehe, vet du vad.. din köplats var bättre än det jag fick. Efter att jag svarat med knapptryck på massa frågor och med mitt personnummer så säger rösten i luren : Det är för tillfället högt tryck på våra, vad de nu kallas handläggare? var god försök igen senare.. *knäppknäpp..tystnad..upptagetton ...pip pip pip pip* Haha, jag han inte ens på en köplats innan jag var tvungen att gå. Jag gör ett nytt försök imorgon *suckar lite*
    Dessutom så tror jag att det som hände mig går emot deras kontrakt om tillgänglighet igentligen. Menmen.. som sagt, imorgon är en ny dag.

• Mandra

kaz > Lycka till med dina planer för lugna nätter

Ok, nu har jag skrivit högskoleprovet och det var SJUKT va tiden sprang iväg idag. Idag fastnade jag på LÄS delen. Jag läser så långsamt att det  är löjligt. Jag han bara läsa och svara på 3 av 5 texter. Dvs svara på 12 av 20 frågor heh
    4 frågor till han jag inte svara på, 2 på DTK och 2 på NOG. Trots det så tror jag att jag höjt mig från i höstas och då missade jag bara 3 frågor totalt om jag minns rätt. Något 1.8 + kom jag inte ens nära till sambons stora glädje
    Men blommor stog på bordet när jag kom hem och en biff bourgogne innan han visste hur det gått. Min pärla som berömde mig för ett gott dagsvärke oavsätt utgång.

• Mandra

AssarP > Oj så hårt av den mamman {#lang_emotions_foot_in_mouth}. Åh så skönt att få vår på gatan. Då är nog våren här ändå!

Här är det förkylt IGEN, var vi friska i 2 dagar? kanske 3. Alla fyra är vi förkylda. Tyra har hostat hela natten så hon och jag har knappt sovit alls. Jag som redan kände mig som en urvriden trasa när jag kom hem. Halv åtta i morse så väckte jag sambon så han fick ta över och sen sov jag i 2 timmar. Solen skiner dock och det är vindstilla ute  sambon tog med barnen och gick ut. Jag läser morgnotidningen, dricker kaffe och hälsar på er. Livet är riktigt gott

ha en härlig söndag!!

• Mandra

tack tack alla gobitar!

Pyttis > Yey, vad härligt med massa pengar att shoppa loss för. Vad du är duktig vännen som späker dig sådär.

Björnes > Det är så skoj att se dig tillbaka.

malinkatarina > ojoj, det hörs attt du haft det superbra. Jo, jag blir också riktigt avis. Vilka ljuva softa dagar. Vad har ni haft för tempratur ute ungefär? Ja hur gick det igentligen med skavsåren och träningsvärken?
    Jag vill också leva ett sånt liv. Nu rider vi runt.. välj ett träd liksom VÄLJ ETT TRÄD.. wooow.. precis så. Tänk om man fick välja ett träd att äta sin lunch vid varje dag sådär på sin väg i livet. *suckar längtande* Snacka om meningen med livet
    Dax att vinna drömvinster och flytta in på ridlägret i några år
    Välkommen tillbaka, mycket trevligt att ha dig här igen om man får vara egoistisk

• Mandra

pyttis > Häftigt pyttis, det måste ju vara 2 storlekar mindre ,när du är klar, som du får shoppa. Kul att du fullföljer din plan, stark karaktär du har *hejjar på*

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*