<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->
Haha, vad goa ni är och ni ska veta att ni verkligen stärker mig att min inställning är rätt och att jag inte kämpar för jävels även om det i mitt huvud inte igentligen finns ett allternativ.
Heh, som ni kanske förstår så pratar jag inte så gärna om det, innan folk känner MIG. Jag tyckte väl att vi, efter upp till 5 år med vissa av er, känner varandra.
För när folk vet det tidigt så är det bara det de ser. Då är jag den sjuka Lisa och inte Lisa (som råkar ha lite krämpor).
Just nu är jag i en bra period bara, jag gör det jag vill och rör mig mot saker jag vill och får så fin respons på det överallt.
Jag har bestämt att jag kan göra precis vad jag vill, nå dit jag vill bara jag lägger mitt fokus där. Jag är den Lisa jag tycker om att vara. Jag har slutat tumma på vem jag är, i den mån det går. Jag gör sånt jag kan stå för och som får mig att må bra. När jag måste ta jobbiga svåra beslut så ser jag till att stärka mig med vad jag ändå vinner på att ta dom också. Jag har en del att ta igen , jag har ju ofrivilligt slumrat ett tag och nu vill jag vara jag igen, hela jag.
Jag ska ju bli statsminister
Nu ska jag sluta egoa mig.
Siggan > Oj, vad spännande att byta stad ett tag. Det är ju de vi gjort nu, fast vi vet inte riktigt var vi hamnar när vi läst klart. Är det jobb som lockar i den andra staden? Norge fortfarande också?
Vi 4 > Åååh, så nära så nära. Det är väl första gången jag önskar att folk inte är aktiva haha Det är ju högst troligt att huset blir ert, så så så otrooooligt spännande! (vad roligt, jag brukar säga exakt samma sak om termostaten i kroppen )