30+ som fick första barnet 2006 *4*
lia76 > Ja det är matten jag kör fast på också. Hur jag än gör så får jag bara hälften rätt där. Trots att jag suttit och tragglat allt här på sistone från gymnasiematten så får jag itne till det. Det märkligaste är att jag tycker att jag är bra på matte. Haha
juni 07 > Om jag får till matten och inte missar att svara för tiden är för 'kort' så kan jag nog få till det. Tror ju som sagt att jag är bra på matte så jag blir lika förvånad varje gång jag får 50% rätt
AssarP > Vad härligt att du har en mamma som min Vi sitter länge till bors och umgås och njuter. Hur har det gått för er? är ni friska nu? allihop?
Milla och kaz > Tack för pepp, ja det SKA gå bra helt enkelt. Nåt annat går inte för sig om jag inte vill fortsätta äta upp 1.8 hit och dit Och ja, ingen feber på Tyra nu bara skällande hosta och slem så hon kan gödsla med det, så det ska nog vända helt snart.
Vi tog 1 och en halv timma på oss att promenera hem idag från dagis, jag, Tyra och Vilya. Det var soligt och det enda stunden idag som Tyra inte hostat varannan minut. Jag håller med dig kaz, det går längre och längre stunder som jag tror på att våren faktist är här! Jippi!!