30+ som fick första barnet 2006 *4*
Pyttis > Jamen super GRATTIS på födlingsdagen! Oj vad gott det lät. Har ni recept? sambon här hemma älskar after eight. Perfekt överraskning för honom någon dag.
Vi 4 > Yey, grattis då husägaren. Vad skoj! Nu får du nog slå ner på takten lite. Vad gott med förskolan där i närheten. Så lyckat allt blir och så rätt det känns då på en gång. fast magkatarren den får allt ge med sig. Du har ju inte tid med sånt nu
Varma kramar, massor med grattis igen.
malinkatarina > Du, jag kände faktist inte alls till dom. Jag kollade lite på flashback men fick inte upp nåt dåligt om dom i alla fall. jag spelar inte riktigt den typen av spel. Sambon kände inte heller till dom och itne heller min gejmande vän jag hörde med. Så så mycket mer har jag nog inte att säga om det av den anledningen MEN
Låter inte ett översättningsjobb i staden där du bor som ett skitbra startjobb? Du kommer ju komma i kontakt med mer människor osv . Jag tänker att ett översättningsjobb borde vara hyfsat fritt inom deadlinens gränser, som hittat med småbarn?! Sök det alla gånger, verkar dom oseriösa eller pankakiga eller om jobbet känns helt fel så kan du ju alltid tacka nej
Tuut tuut SÖK!!
Jag kom på en annan sak. jag har en vän som länge jobbade för ett game-företag här i svea. Det han gjorde var att leta upp miljöer och tog foton som företagets programerare hämtade inspiration i till sina spel sen.
Vill du fota så kan du kanske ringa runt till gameföretag och fråga om de letar miljöbilder? och en bra fotograf som tar bilderna åt dem?
Det finns väl ngn typ av bildbyråer också. Kan ju också vara ett sätt att få fota annars.
Kolla nu satte hjärnan igång igen , undra hur länge det håller i sig
Jag kom just in med tjejerna, vi har varit ute på promenad och letat kottar i snön och kastat snö med hjälp av spadar på varandra. Sen cyklade vi en stund. Så jag räknar åter minuterna till nästa värktablett men det var det värt. Tjejerna och jag tyckte det var så skönt så att komma ut i friskluften efter gårdagens innesession och det märktes på dom. Dom blir så mycket nöjdare inne efter att vi varit ute.