Milla C skrev 2010-04-07 13:36:02 följande:
Nej, det vågar jag inte. När jag är i Stockholm med bil vill jag veta exakt vart jag ska och att det finns parkering där. När jag kör fel hamnar jag alltid vid KTH på Vallhallavägen - oavsett vart jag ska. Hade ju iofs varit ganska praktiskt, om man vetat hur man tog sig därifrån dit man ska...
Ok, jag förstår dig. Jag brukar parkera någonstans utanför stan, tex Danderyds sjukhus, och ta t-banan in till stan. Jag skulle inte klara av att hitta rätt och dessutom hitta parkering inne i city. Och eftersom jag alltid kommer norrifrån så är jag oftast på rätt väg om jag är vid KTH, men visst, det underlättar ju väldigt om man vet hur man ska vidare...
Pyttis - Gustav är också duracellkanin just nu, om än inte fullt så långsint som Julia.
Det är bedrövligt jobbigt att vara ute just nu, han sticker hela tiden till alla grannar. En har en kanin som han måste till, en annan har en lekstuga han går in i osv. Jag gnor som ett litet djur och hämtar hem honom hela tiden.
Jaha, då var det förkylt igen då. Ida är hemma från förskolan idag, snoren rinner som bara den. Och jag har fått ont i halsen igen. Nu tänker jag, istället för att hoppas och tro att det är sista sjukan för säsongen, börja räkna med att detta är ett konstant tillstånd. På det viset blir det en glad överraskning
om vi skulle råka vara friska någon gång.
*smart*