Usch Pyttis, hur har det gått? En annan FL-vän ramlade likadant som du i en trappa igår men med barn i famnen och fick åka till akuten för hon blev illamående och svimfärdig, men hon blev okeyad och är "bara" helt blåslagen.
Skrattar fortfarande åt att A inte vill vara tärning Vem vill det?!
Kul Mandra, bra jobbat! Ja, fråga är något jag är urdålig på "kan själv" har nog tyvärr alltid varit mitt motto Försöker träna på det och funderar på att göra dt redan idag, en kollega sa i morse att han kunde läsa lite om jag ville för han hade inte så mycket annat nu. Gulligt av honom.
Kaz, hoppas nu bara du lyckas få vila lite också om du vabbar.
Milla, toppen med bra skor, själv har jag fortfarande ett par älsklings Eccokängor som jag köpte 1995!!! De ser nästan nya ut! Helt otroligt för jag har typ smörjt dem med skokräm en gång om året max. Det låter lite som Edvins böjveckseksem, han har dem jämt men de blir värre om han badar mycket, när det blir kallare ute (och för att elementen då ger torrare luft?) och om han fått i sig något han är allergisk mot. Vi smörjer med fet kräm flera gånger om dagen, varje blöjbyte och tar en kur kortison då och då.
Ego, jag borde ju bara tänka på avhandlingen, men jag tänker ju på syskon hela tiden som ni vet, nu har maken "gått med på" att jag vill ha syskon och på att försöka och se om det går, så jag borde ju vara jätteglad, men han är ju inte lika intresserad som jag av det och vi får inte till det. Maken är för trött eller så går det bara inte och jag blir så frustrerad, men vill ju inte pressa honom så att det blir ändå mer prestation kring det hela. Det känns som att jag sitter i en rävsax, och jag tänker på att varje chans också kan vara den sista, jag är ju ändå 39 och i den här åldern är det väl max 24-48h per månad som man kan bli gravid och chansen även om man får till det är ju jätteliten. Jag blir galen av att vara så fixerad, och det blir ju inte bättre av att jag har 100% koll på kroppen och vet precis när det är dags. Som det är nu har jag inte sagt till maken när det är läge, och funderar fram och tillbaka på för och nackdelar.