Milla, vad jobbigt att det känns så. Jag skulle heller inte vilja jobba heltid, i alla fall inte på bra länge. Varje gång jag varit föräldraledig funderar jag mycket på om jag inte borde byta jobb. Det är ju så jobbigt att alltid ha ont i magen och huvudet pga jobbet. Hoppas det går bättre än du tror!
Mandra hur känns det så här några dagar efter? Så gulligt av PW att skicka superCV
Serendipity, hej, så kul att se dig! Hur är det med er? T måste vara stor nu Jo, vad ska jag berätta om vårt nytillskott...Hon är nu nästan 3 månader och är en liten självklar krabat redan. Hon är ett väldigt "lätt" barn tycker jag, hon är tydlig med vad hon vill, hon äter bra och inte lika ofta som A och E åt (de åt ju liksom jämt ) och dessutom (fantastiskt nog) sover hon riktigt bra! Det trodde jag aldrig skulle kunna hända oss att vi fått en bebis som man kan lägga ner när hon somnat (inte alltid men ganska ofta) och som bara äter 3-4 gånger per natt. Det kan ju ändra sig, men det tänker jag inte tänka på nu Hon är väldigt social och älskar när man pratar med henne eller sjunger för henne. Hon ler och kan nu pipa av skratt.
E är världens finaste storebror och är så himla snäll med henne. Han pratar med sin ljusaste röst när hon är ledsen "lilla gumman, har du lite ont i magen" "storebror är här, du behöver inte vara ledsen" osv. Han sa häromdagen att han tyckte att vi skulle ha några bebisar till Så jag tänker att han inte kan tycka att det är så fasligt jobbigt. Hon verkar tyvärr ha mjölk- och äggallergi hon med, och troligen något mer som jag inte listat ut än. Men när vi tog bort mjölk och ägg försvann koliken som hon hade först. Vi ska utreda det i februari. Men vi är ju vana vid att utesluta grejer, så det underlättar. Es sista allergi försvann i somras, så vi hade precis hunnit plocka bort de sista av alla allergiprodukterna när vi fick börja om. Nu vaknar skruttan, så jag ska krama henne lite innan vi hämtar storebror på förskolan. Det finns några bilder i mitt galleri om du vill se henne.