Milla, förlåt om jag drog igång jobbiga tankar för dig! Det var inte meningen! JAg tycker så klart att du ska skriva det du tänker och känner, så be inte om ursäkt för det! Det är ju dubbla känslor och jag vet ju att du tänkt mkt fram och tillbaka på för och nackdelar.
Pyttis, nej jag vet, Du har ju så rätt! Men jag kan bara inte sluta oroa mig, det känns så himla annorlunda. Nu är det bara några dagar kvar iaf, så jag hoppas de går fort.
M73, grattis här också! Jättekul! Vad betyder lite symptom för dig? Är det ändå undefär samma symptom du har haft? Jag minns inte hur det var vid mitt ma, det var ju v 13, precis innan vi skulle göra nupp. Minns bara att jag fick bruna flytningar v 11 och de tror att det var då det avstannade. Denna gång har det ju varit mindre symptom redan från början. Första veckan var jag dock extremt kvällstrött och somnade framför TVn flera kvällar (som jag aldrig gjort annars, bara när jag varit gravid), men det försvann sedan efter den veckan. Så det jag har att gå på är lite ömma bröst, lite molvärk och lite lite illamående i vågor då och då. Som sagt långt ifrån det ihållande konstanta starka illamående jag haft de andra två gångerna.
Mandris, grattis till högsta betyg! Och skönt att ha terminen avklarad!