• Anonym (nodeep?)

Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

Det försiggår ju mycket snack om kukstorlekar här i Sex&Samlevnadsdelen och de är intressanta....

På mer än ett sätt, så efter att ha röstat i tråden om "minsta tillåtna kukstorlek" med en del kvinnors bestämda åsikt om att 13- 15 var för liten fick jag för mig att kolla mitt "djup"....så med hjälp av en dildo och ett måttband mätte jag.

Kan ju säga att MAX vad jag vill ha är 15- 16 cm lång, längre än så stöter HÅRT emot min livmodertapp och gör bara ont. Jag är normallång och inte på något sätt vanskapt på insidan.

Därför undrar jag nu:

Ni kvinnor som har en så bestämd åsikt om vad som är "för litet" - har ni egentligen koll på det här med centimeter eller är det ett önsketänkande/skryt om era män från er sida?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-05 16:42
    Tanken med den här tråden var alltså INTE att den skulle bli ytterligare en "kukmätartråd" utan en pendang till alla dem, för oss KVINNOR!

• Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?
  • Anonym (Jimmy)
    Anonym (flowgina) skrev 2018-09-28 23:26:07 följande:

Jag tycker allt över 15 i längd e onödigt och allt över 12-13 i omkrets e oskönt. under omkrets tio känns för lite för mig. 
    Min nuvarande e jättestor och bred  det mesta han fått in e drygt 17 cm o då var jag väldigt uppvärmd. Men jag tycker längden e rätt ointressant tjockleken e mer avgörande för den går ju inte o ändra. Jag skryter inte när jag säger att han e nästan 7 cm bred utan det är ett beklagande. 

Tack. Jag är 16 cm x 13. Jag är perfekt! Och ingen kvinna hr hittills klagat. Jag tror att 16 kan vara perfekt, för det går att bottna och samtidigt gnussa mot klittan, det kan inte jättepåkarna.

Killar är fixerade vid kuklängd, men missar empati, matlagningskonst, att lyssna, att ha sköna förspel, att vara bra personer, att lukta gott, att vara hjälpsamma. Det finns hundra saker som är viktigare än kuklängd.

Det är som om kvinnor skulle vara mer attraktiva ju större bröst de har. Så är det inte, lagom stora är bäst, som små honungsmeloner.
  • Anonym (24cm)

Min är 24 cm, vilket har skapat problem många ggr.

När jag var singel ung och dejtade, blev oftast kvinnorna förtjusta när vi kom till stadiet att ha sex. Att smeka och suga är en sak, men sedan att ta emot kunde bli problem. 

Nu är jag äldre och har lärt mig att det är kvinnan som får avgöra hur jag ska använda mina 24cm. När hon talar om hur, var och vilken takt vi ska ha, blir det alltid bra. Ska jag vara ärlig hade jag gärna haft några cm kortare. 

• Anonym (:()

Tror jag kan ta enorm. Hade en obehaglig ex som utöver att misshandla mig stoppade upp hela handen både här och där samt stora föremål. Så jag hade inte velat ta en jättepenis....eller något annat än min mans penis öht oavsett här eller där men det hade gått.

• Anonym (())
    Anonym (24cm) skrev 2024-06-14 14:12:31 följande:

Min är 24 cm, vilket har skapat problem många ggr.

När jag var singel ung och dejtade, blev oftast kvinnorna förtjusta när vi kom till stadiet att ha sex. Att smeka och suga är en sak, men sedan att ta emot kunde bli problem. 

Nu är jag äldre och har lärt mig att det är kvinnan som får avgöra hur jag ska använda mina 24cm. När hon talar om hur, var och vilken takt vi ska ha, blir det alltid bra. Ska jag vara ärlig hade jag gärna haft några cm kortare. 

Min fru fick prova en 23-24, hon älskade det....
  • Anonym (24cm)
    Anonym (()) skrev 2024-06-14 14:40:30 följande:
    Min fru fick prova en 23-24, hon älskade det....
    Underbart :)
  • EmelieCarlsson

Jag föredrar analsex mer än vaginalt och vill då att mannen ska vara rejält utrustad, kan inte säga att jag har någon övre gräns direkt. 

Jag har dock en undre gräns, tunna penisar under 20 cm går tyvärr bort för mig. Jag är oftast så fräck att jag i tidigt skede, innan vi ens går på dejt, frågar vad han har i byxan.

Ytligt kan tyckas, men jag är en sexglag tjej och tycker livet är för kort för att jamsa omkring. Jag är ärlig om vad jag vill ha i sovrummet och lever du inte upp till det, jag då är jag inte din typ.

• Anonym (Jag)

Min kille har ca 20 cm , vissa ställningar gör ont, faktiskt missionären ganska ofta. Men vi kör mest skeden och det går bra. Vi har haft sex hyfsat ofta under de 3,5 åren vi har varit tillsammans (mest i början såklart innan vi hade barn). Och jag är precis medellängd och normal där nere vad jag vet.. Så det är ju inte så att det inte går att ha sex med nån som har mer än 15-16 cm. Har ingen aning om vad han har för omkrets. 

Däremot tycker jag absolut man kan ha bra sex med nån som har medelstor också.. och nån som har typ 25 cm skulle jag inte vilja vara tillsammans med.. eller ens ligga med en gång , det skulle nog göra för ont.

• Anonym (24cm)
    EmelieCarlsson skrev 2024-06-14 15:33:06 följande:

Jag föredrar analsex mer än vaginalt och vill då att mannen ska vara rejält utrustad, kan inte säga att jag har någon övre gräns direkt. 

Jag har dock en undre gräns, tunna penisar under 20 cm går tyvärr bort för mig. Jag är oftast så fräck att jag i tidigt skede, innan vi ens går på dejt, frågar vad han har i byxan.

Ytligt kan tyckas, men jag är en sexglag tjej och tycker livet är för kort för att jamsa omkring. Jag är ärlig om vad jag vill ha i sovrummet och lever du inte upp till det, jag då är jag inte din typ.

Synd att vi inte stötte på varandra när jag dejtade ;)
  • jontebula
    Anonym (Minna) skrev 2024-06-14 11:27:37 följande:

Min kille har en lite större och jag tycker synd om honom. Han kan inte köra hårt fast jag tror han skulle vilja för då blir det för smärtsamt. Jag kan inte suga honom för då får jag så ont i käkarna. Oftast blir det att jag tillfredställer honom med händerna.

Det går bara man gör det långsamt. Mindre tjejer än dig kan ta större i porr varför kan då inte du?
  • Anonym (Absurd jämförelse)
    jontebula skrev 2024-06-14 17:04:43 följande:
    Det går bara man gör det långsamt. Mindre tjejer än dig kan ta större i porr varför kan då inte du?

Det är en viss skillnad på trashiga porrbrudar som saknar respekt för både sig själva och sina kroppar gentemot en normal kvinna som inte tar betalt för att plåga sin kropp genom smärtsamma samlag. 

Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?