• Anonym (nodeep?)

Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

Det försiggår ju mycket snack om kukstorlekar här i Sex&Samlevnadsdelen och de är intressanta....

På mer än ett sätt, så efter att ha röstat i tråden om "minsta tillåtna kukstorlek" med en del kvinnors bestämda åsikt om att 13- 15 var för liten fick jag för mig att kolla mitt "djup"....så med hjälp av en dildo och ett måttband mätte jag.

Kan ju säga att MAX vad jag vill ha är 15- 16 cm lång, längre än så stöter HÅRT emot min livmodertapp och gör bara ont. Jag är normallång och inte på något sätt vanskapt på insidan.

Därför undrar jag nu:

Ni kvinnor som har en så bestämd åsikt om vad som är "för litet" - har ni egentligen koll på det här med centimeter eller är det ett önsketänkande/skryt om era män från er sida?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-05 16:42
    Tanken med den här tråden var alltså INTE att den skulle bli ytterligare en "kukmätartråd" utan en pendang till alla dem, för oss KVINNOR!

• Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?
  • Elsamamman
    Anonym (lis) skrev 2010-09-28 19:36:14 följande:
    Stora är fina att titta på men ska man umgås närmare så kan riktigt stora vara obekväma. En kille med typ falukorv var inget vidare. En kines jag var med hade en pyttekuk och gav mig sju orgasmer av the old in-out. Respekt!
    Men ett råd till alla kvinnor: om ni hittar en karl med kuken krökt uppåt - släpp honom inte!!! Det är vanvettsskönt!
    Men hur vanligt är det med böjd uppåt? Min mans är böjd neråt, funkar det med även om jag tycker att det ser lite kul ut, fast har ju vant mig. Har inte mätt så mycket kuk i mina dar men en kille som jag var med tyckte jag hade grymt stor, men den var bara 17 cm, fast rätt grov men mätte inte runt bara längden. Den kuken var perfekt, helt underbar. Min man har nog lika lång ungefär men inte så grov, normal kanske. LIte tjockare hade jag gärna haft även om jag aldrig skulle säga det till honom. Inte längre dock, vid äl och hårt knullande kan det göra riktigt ont. Så 17-18 gissar jag att jag kan ta, större med men då är det restriktioner på stötandet:)
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-28 22:46:45 följande:
    Perfekt för mig är ca 17-19 cm och inte allt för smal, gärna stort markerat ollon :) Gör absolut inget om den pekar ganska mycket uppåt heller så G punkten får sitt!
    Där beskrev du min tror jag. Den stämmer exakt in på din beskrivning förutom det sistnämnda då min bara pekar uppåt lite svagt.
  • Dominant
    Anonym skrev 2010-10-02 13:32:52 följande:
    Krokiga ser fult ut så det vill jag inte ha.

En rak fin, stor, hudfärgad hela (inget rött alltså), det är det jag vill ha, en kuk som är proportionelig mot sig själv, men kanske inte mot resten av mannens kropp, där lite större.

Min man har exakt det, 27 cm lång och grov, rak och fin, med alldeles lagomt med förhud. Dvs ej omskuren men inte förhud som täcker ollonet.
    Jaså, 27 centimeter? Då är den med andra ord större än någon penis inom porren? Troligen europas största.

Längre än exempelvis Mandingo, img249.imageshack.us/img249/1700/mandingo8.jpg

Lyckligtvis så vet vi både medellängd och standardavvikelsen för penis, därmed kan man enkelt räkna ut hur många som har respektive storlek. Exempelvis så är det en på 3.5 miljoner män som har en penis som är 25 centimeter eller större. Ett experiment man själv kan göra för att se hur orimligt det är med en 27 centimeters penis är att försöka leta fram någon icke falsk bild på en penis som är mätt till 27 centimeter eller större (ovanifrån). Du kommer inte hitta någon sådan bild, då de ej existerar, även om du så letar igenom hela internet.

Så sluta myta eller drömma och kom tillbaka till verkligheten.
  • Anonym (20*15)

min kuk är 20cm lång 15cm i omkrets.
    Bottat dom flesta musar jag stoppat den i.
    Man får börja lugnt och "tänja" musen ordentligt innan man kör på ordentligt.

• solens
    Anonym (20*15) skrev 2011-01-11 22:59:27 följande:
    min kuk är 20cm lång 15cm i omkrets.
    Bottat dom flesta musar jag stoppat den i.
    Man får börja lugnt och "tänja" musen ordentligt innan man kör på ordentligt.
    Samma min K.
  • Anonym

Haha vilken underbar tråd! Alla verkar ha runt en 20cm kuk, det är över o förbi normalt. Undra hur många som mäter o för den delen mäter rätt. Att "gissa" en kuks storlek o sedan säga: ca.17-20cm är ju inte skaaaapligt o vidga sig. Nae fram med måttbandet o få det verifierat, gärna på "framsidan" eller ovansidan. Lycka till!

• P S

Jag dejtade en kille ett tag, hans kul var ett jävla monster, mätte den inte men skulle väl uppskatta längden till ca 22 cm + cm och en tjocklek jag inte kunde omfamna med en hand, då har jag väldigt långa fingrar. Missionären var det enda vi kunde köra utan att det skulle kännas som hans kuk kom upp i halsen på mig, bakifrån kunde han inte ens sticka in halva, det var verkligen hemskt att ha sex med honom. Min nuvarande sambo ligger väl lite över medel, älskar tjockleken på hans, får faktiskt runt en hand. Men kan tycka att den är lite lång, skulle väl uppskatta den till 18-20 cm. Kan göra lite ont om man kör "benen på axlarna". Jag skulle tippa på att ultimata storleken för mig ligger på 16-18 cm :)

• Anonym (20*15)
    Anonym skrev 2011-01-13 00:30:21 följande:
    Haha vilken underbar tråd! Alla verkar ha runt en 20cm kuk, det är över o förbi normalt. Undra hur många som mäter o för den delen mäter rätt. Att "gissa" en kuks storlek o sedan säga: ca.17-20cm är ju inte skaaaapligt o vidga sig. Nae fram med måttbandet o få det verifierat, gärna på "framsidan" eller ovansidan. Lycka till!
    jag har bildbevis men känns inte som rätt ställe o lägga upp bilden
Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?