• Anonym (nodeep?)

Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

Det försiggår ju mycket snack om kukstorlekar här i Sex&Samlevnadsdelen och de är intressanta....

På mer än ett sätt, så efter att ha röstat i tråden om "minsta tillåtna kukstorlek" med en del kvinnors bestämda åsikt om att 13- 15 var för liten fick jag för mig att kolla mitt "djup"....så med hjälp av en dildo och ett måttband mätte jag.

Kan ju säga att MAX vad jag vill ha är 15- 16 cm lång, längre än så stöter HÅRT emot min livmodertapp och gör bara ont. Jag är normallång och inte på något sätt vanskapt på insidan.

Därför undrar jag nu:

Ni kvinnor som har en så bestämd åsikt om vad som är "för litet" - har ni egentligen koll på det här med centimeter eller är det ett önsketänkande/skryt om era män från er sida?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-05 16:42
    Tanken med den här tråden var alltså INTE att den skulle bli ytterligare en "kukmätartråd" utan en pendang till alla dem, för oss KVINNOR!

• Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?
  • Anonym (nodeep?)

*puffar*

• GefleMan
    Anonym skrev 2010-02-04 12:22:04 följande:
    Nu är jag ju kille så detta är inte min tråd Men jag vill gärna att min tjej ska vara 10 centimeter djup, sen ska hon kunna knipa väldigt hårt och länge. Hon ska inte vara lat och bara ta emot. Och hon måste svälja satsen, det är nästan det viktigaste så man slipper gå upp ur sängen när man är färdig, det bästa efter sex är att man somna direkt. Sen ska hon vara smal men ändå vältränad. Hon ska ha fasta bröst, absolut inget häng någonstans. Hon ska ha rika föräldrar som kan ta hand om oss hela livet, hon ska kunna äta massa kakor och skräpmat utan att gå upp ett gram. Fast detta är nog bara vad de flesta killar vill ha, alla är ju olika dock
    Word...
  • Anonym (nodeep?)
    Anonym skrev 2010-02-04 12:22:04 följande:
    Nu är jag ju kille så detta är inte min trådMen jag vill gärna att min tjej ska vara 10 centimeter djup, sen ska hon kunna knipa väldigt hårt och länge. Hon ska inte vara lat och bara ta emot. Och hon måste svälja satsen, det är nästan det viktigaste så man slipper gå upp ur sängen när man är färdig, det bästa efter sex är att man somna direkt.Sen ska hon vara smal men ändå vältränad. Hon ska ha fasta bröst, absolut inget häng någonstans.Hon ska ha rika föräldrar som kan ta hand om oss hela livet, hon ska kunna äta massa kakor och skräpmat utan att gå upp ett gram.Fast detta är nog bara vad de flesta killar vill ha, alla är ju olika dock
    Faaaast...det var ju just det den här tråden INTE handlade om: fria FL-fantasier om sin karls storlek?

Att det glädjemäts både av män och kvinnor visste vi ju redan innan, tråden handlar ju om att visa på hur olika vi alla är och hur okej det är att vara det?
  • alphamale

jag har 20 cm + mitt ex som ändå fött 3 barn fick fontän orgasm ´varje gång vi hade sex . Men hon va riktigt tänd på mig med. Gick i kras tyävrr för hon vart för svartsjuk. Å trodde a vart otrogen fast ja ej vart det.

• Anonym (sweet)
    alphamale skrev 2010-09-23 23:46:14 följande:
    jag har 20 cm + mitt ex som ändå fött 3 barn fick fontän orgasm ´varje gång vi hade sex . Men hon va riktigt tänd på mig med. Gick i kras tyävrr för hon vart för svartsjuk. Å trodde a vart otrogen fast ja ej vart det.
    jag har fött 2 barn, funderar på om fontän skulle fungera på migFlört
  • StinaFia

bestämd åsikt har jag inte... men talar man om vad jag föredrar i kukstorleksväg är det en så stor kuk som möjligt. varför..? jo, jag gillar om det gör ont och jag tycker visuellt om stora kukar.
    jag mätte till 13.5 (tror jag det var) cm djup i icke upphetsat tillstånd. dock får man väl +a på lite vid upphetsning+ att det i många ställningar går bort ngn cm till pga skinkor osv.

• Håkan Johansson

Seriöst, vet ni själva vad ni skriver, NEGER.. trevligt ord några har använt... Sluta med sådant.

Ursäkta TS att jag inte svarade på din tråd men jag har inget att säga, en trevlig tråd iaf. :)

• redneck girl

vilken fråga eg.har aldrig ställt upp en radda karlar med olika kuk stl och provkört.men en stor säger jag.sen ser kanske alla ser olika på hur en stor ska vara för att vara stor.

Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?