• Anonym (nodeep?)

Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

Det försiggår ju mycket snack om kukstorlekar här i Sex&Samlevnadsdelen och de är intressanta....

På mer än ett sätt, så efter att ha röstat i tråden om "minsta tillåtna kukstorlek" med en del kvinnors bestämda åsikt om att 13- 15 var för liten fick jag för mig att kolla mitt "djup"....så med hjälp av en dildo och ett måttband mätte jag.

Kan ju säga att MAX vad jag vill ha är 15- 16 cm lång, längre än så stöter HÅRT emot min livmodertapp och gör bara ont. Jag är normallång och inte på något sätt vanskapt på insidan.

Därför undrar jag nu:

Ni kvinnor som har en så bestämd åsikt om vad som är "för litet" - har ni egentligen koll på det här med centimeter eller är det ett önsketänkande/skryt om era män från er sida?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-05 16:42
    Tanken med den här tråden var alltså INTE att den skulle bli ytterligare en "kukmätartråd" utan en pendang till alla dem, för oss KVINNOR!

• Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?
  • Anonym (lis)

Stora är fina att titta på men ska man umgås närmare så kan riktigt stora vara obekväma. En kille med typ falukorv var inget vidare. En kines jag var med hade en pyttekuk och gav mig sju orgasmer av the old in-out. Respekt!
    Men ett råd till alla kvinnor: om ni hittar en karl med kuken krökt uppåt - släpp honom inte!!! Det är vanvettsskönt!

• Afrodisiac

Runt 20 cm är troligtvis gränsen för mig, men grovheten är viktigt också. För mig känns det bäst med medel helt enkelt

• Anonym

Perfekt för mig är ca 17-19 cm och inte allt för smal, gärna stort markerat ollon :) Gör absolut inget om den pekar ganska mycket uppåt heller så G punkten får sitt!

• HäckHäxan
    Anonym (lis) skrev 2010-09-28 19:36:14 följande:
    Stora är fina att titta på men ska man umgås närmare så kan riktigt stora vara obekväma. En kille med typ falukorv var inget vidare. En kines jag var med hade en pyttekuk och gav mig sju orgasmer av the old in-out. Respekt!
    Men ett råd till alla kvinnor: om ni hittar en karl med kuken krökt uppåt - släpp honom inte!!! Det är vanvettsskönt!
    Bananmodellen av kuk som oftast är den som lättast hittar och kan stimulera g-punkten hos kvinnan Icke att förakta!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • Anonym (K)

Exets låg på runt 20 cm. Och det hade sina fördelar. Men det var även jobbigt eftersom vi inte kunde göra vissa ställningar, det gjorde ofta ont för mig osv.
    Killen jag dejtar nu har den mest perfekta kuken jag någonsin sett och upplevt. Antal centimetrar vet jag inte exakt, runt 15-17 kanske? Och den är grov.... Ja tack säger jag bara....
    Bästa sexet jag någonsin haft, förövrigt

Så nej, det sitter inte enbart i längden, åtminstone inte om man som kvinna gillar "hårt" sex, då gör det bara ont tycker jag.
    Att däremot suga av en kille med stor kuk har jag inga problem med, om den är uppåt 20 cm är det inga problem heller. Men just "insidan" gör ont för min del under sexet om den är för stor.

• trötta mamma

hehe roliga ni är, jag älskar grova ja som falukorv ,sen längde ska kanske inte vara mer än 18-20cm, men helst krokig snopp eller lite vinkel då känner jag njutning,en rak sådan är jag utan då!

• Anonym

Krokiga ser fult ut så det vill jag inte ha.

En rak fin, stor, hudfärgad hela (inget rött alltså), det är det jag vill ha, en kuk som är proportionelig mot sig själv, men kanske inte mot resten av mannens kropp, där lite större.

Min man har exakt det, 27 cm lång och grov, rak och fin, med alldeles lagomt med förhud. Dvs ej omskuren men inte förhud som täcker ollonet.

www.get-penis-enlargement.com/images/rate-penis-size-chart.jpg

Hittade den här, står även discomfort for women :P
    tycker min killes penis ser större ut än den största där. Men hans penis är ju större ju mer upphetsad han är, precis som jag är större ju mer upphetsad jag är. Är jag inte sugen så kommer typ ett finger in och inget mer, men är jag rejält sugen så kan han komma in helt men det är sällan, normalast så kommer han in nästan hela.

• trötta mamma

men du anonym vet du vad respektera betyder?? att du tycker olikt mig är inte konstigt,men man skriver inte att det är äckligt,för då är förhud lika äckligt! tänk dig för omoget

• Anonym (Stor och fin)
    trötta mamma skrev 2010-10-02 13:35:00 följande:
    men du anonym vet du vad respektera betyder?? att du tycker olikt mig är inte konstigt,men man skriver inte att det är äckligt,för då är förhud lika äckligt! tänk dig för omoget
    Pratar du om mig som skrev inlägget före dig?

sätter nick på mig nu så att jag känns igen..
Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?