• Anonym (nodeep?)

Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

Det försiggår ju mycket snack om kukstorlekar här i Sex&Samlevnadsdelen och de är intressanta....

På mer än ett sätt, så efter att ha röstat i tråden om "minsta tillåtna kukstorlek" med en del kvinnors bestämda åsikt om att 13- 15 var för liten fick jag för mig att kolla mitt "djup"....så med hjälp av en dildo och ett måttband mätte jag.

Kan ju säga att MAX vad jag vill ha är 15- 16 cm lång, längre än så stöter HÅRT emot min livmodertapp och gör bara ont. Jag är normallång och inte på något sätt vanskapt på insidan.

Därför undrar jag nu:

Ni kvinnor som har en så bestämd åsikt om vad som är "för litet" - har ni egentligen koll på det här med centimeter eller är det ett önsketänkande/skryt om era män från er sida?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-05 16:42
    Tanken med den här tråden var alltså INTE att den skulle bli ytterligare en "kukmätartråd" utan en pendang till alla dem, för oss KVINNOR!

• Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?
  • Anonym (Bananas)
    Anonym (Godmorgon) skrev 2024-07-01 07:38:24 följande:

Det är mycket snack om stora fallosar och afrikaner i tråden. Stackars dom afrikaner som inte varit lika välsignade med storleken i brallan. 

Det är väl med afrikanska män som med alla andra. En del har stora, andra mellan, andra små. I simhallens omklädningsrum har jag sett alla sorterna.
    Anonym (Eva-E) skrev 2024-06-30 22:04:29 följande:

Jag gillar penisar som är både långa och grova. Vaginalt får man ju hålla koll på hur långt de kör in den. Analt är det inga problem. Kan ta en 30 cm dildo i baken utan problem. Har tyvärr inte fått erfara någon kille  med 30 cm än. 24 har jag fått känna på och det var väldigt trevligt! Grov var den också. 
    Min kille har typ 16-17 och det är helt ok. Dock kan jag inte hålla med ifrån 24-centimetaren så träffar honom då och då.

Ledsen att göra dig besviken men någon 30 cm lång penis lär du aldrig stöta på De blir väl som längst ungefär som ditt ex, även om det inte är särskilt vanligt.
  • Anonym (Eva-E)
    Anonym (Bananas) skrev 2024-07-01 08:33:26 följande:
    Det är väl med afrikanska män som med alla andra. En del har stora, andra mellan, andra små. I simhallens omklädningsrum har jag sett alla sorterna.
    Anonym (Eva-E) skrev 2024-06-30 22:04:29 följande:

Jag gillar penisar som är både långa och grova. Vaginalt får man ju hålla koll på hur långt de kör in den. Analt är det inga problem. Kan ta en 30 cm dildo i baken utan problem. Har tyvärr inte fått erfara någon kille  med 30 cm än. 24 har jag fått känna på och det var väldigt trevligt! Grov var den också. 
    Min kille har typ 16-17 och det är helt ok. Dock kan jag inte hålla med ifrån 24-centimetaren så träffar honom då och då.

Ledsen att göra dig besviken men någon 30 cm lång penis lär du aldrig stöta på De blir väl som längst ungefär som ditt ex, även om det inte är särskilt vanligt.
    Man kan ju alltid drömma om det!Tungan ute
    Den ultimata drömmen vore ju 3-4 st av dessa "afrikanska män" med både lång och grov utrustning. 

Håller med om att det inte är så vanligt med den storleken. De andra som jag varit med som varit stora har haft typ 20 cm.
    Hur kan jag då veta detta? Jo, jag har ett måttband i väskan som jag använt. Vill man få igång en kille med stor kuk ber man om att få mäta kuken. Funkat varje gång! 
  • Anonym (bbb)
    Anonym (bbb) skrev 2024-06-30 08:54:37 följande:

ca 3,5 cm

hittills två kränkta personer av min fittlängd, imponerande
  • Kontakt

15x15 jag vill inte lägga ut bild här, men om någon brud är nyfiken å se, tar vi det i pm

• SannnaB
    Anonym (2016) skrev 2024-06-30 12:31:27 följande:
    Hehe det kan jag tänka mig! Vilken är den optimala storleken för dig då?
    Det är nog runt 15-16. Jag tycker om dom lite mindre.
  • Anonym (2016)
    SannnaB skrev 2024-07-02 09:46:32 följande:
    Det är nog runt 15-16. Jag tycker om dom lite mindre.
    Attans :) Vilken otur!
    Men bra för dig gissar jag...många att välja på :)
  • SannnaB
    Anonym (2016) skrev 2024-07-02 09:57:22 följande:
    Attans :) Vilken otur!
    Men bra för dig gissar jag...många att välja på :)
    Det finns gott om välja på. Flört
  • Anonym (2016)
    SannnaB skrev 2024-07-02 10:06:13 följande:
    Det finns gott om välja på. Flört
    Kan jag tänka mig!
    Lättare när man gillar medel än är size queen.
  • SannnaB
    Anonym (2016) skrev 2024-07-02 10:15:50 följande:
    Kan jag tänka mig!
    Lättare när man gillar medel än är size queen.
    Så kan det vara. 
Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?