Inlägg från: Anonym (24cm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (24cm)

Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

Min är 24 cm, vilket har skapat problem många ggr.

När jag var singel ung och dejtade, blev oftast kvinnorna förtjusta när vi kom till stadiet att ha sex. Att smeka och suga är en sak, men sedan att ta emot kunde bli problem. 

Nu är jag äldre och har lärt mig att det är kvinnan som får avgöra hur jag ska använda mina 24cm. När hon talar om hur, var och vilken takt vi ska ha, blir det alltid bra. Ska jag vara ärlig hade jag gärna haft några cm kortare. 

• Anonym (24cm)
    Anonym (()) skrev 2024-06-14 14:40:30 följande:
    Min fru fick prova en 23-24, hon älskade det....
    Underbart :)
  • Anonym (24cm)
    EmelieCarlsson skrev 2024-06-14 15:33:06 följande:

Jag föredrar analsex mer än vaginalt och vill då att mannen ska vara rejält utrustad, kan inte säga att jag har någon övre gräns direkt. 

Jag har dock en undre gräns, tunna penisar under 20 cm går tyvärr bort för mig. Jag är oftast så fräck att jag i tidigt skede, innan vi ens går på dejt, frågar vad han har i byxan.

Ytligt kan tyckas, men jag är en sexglag tjej och tycker livet är för kort för att jamsa omkring. Jag är ärlig om vad jag vill ha i sovrummet och lever du inte upp till det, jag då är jag inte din typ.

Synd att vi inte stötte på varandra när jag dejtade ;)
  • Anonym (24cm)
    Anonym (Yohanna) skrev 2024-06-15 19:11:52 följande:
    Har du 24 cm?
    Ja, annars skulle jag ju inte skriva det. :)
  • Anonym (24cm)
    Anonym (Yohanna) skrev 2024-06-15 20:20:50 följande:
    Hur vet vi om du talar sanning?
    Sorry, jag kan inte göra något åt ditt tvivlande. Det är upp till dig att tro vad du vill :)
  • Anonym (24cm)
    Anonym (()) skrev 2024-06-16 15:39:00 följande:
    Hon tror att hon skulle klara av en ännu större... Vill åtminstone prova.
    Det tycker jag ni ska göra, om ni båda är på. Ni verkar vara ok med en tredje part? Jag älskar det. Två män som ger kvinnan maximal njutning är för mig den ultimata upplevelsen av sex. 

Min fru går igång som fasen med två män i sängen, fast bara i fantasin. När vi pratar om köra "live" är det blankt nej.
Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?