Vi som har prematura sammandragningar
Ucha ucha, idag har det varit jobbigt! har haft lite sd som gjort ont men inte så farligt många, men däremot så har jag ett sånt tryck neråt att det tidigare idag kändes som om det var dags när som hellst. Nu känns det dock lite bättre, bara denna jävla huvudvärk som man får dras med när det är så här varmt, men är ändå glad över värmen, hoppas återigen på att få åka o bada (blev ige bad igår heller) men tror inte att det kommer bli av, sambon hinner väl inte hem så tidigt. Fas jag o dottern son till 10:30 idag så hon ska få vbara vaken en stund extra i kväll.
Imorgon får jag i alla fall lite avlastning, min mamma ska följa med och ha dottern när jag ska på kontroll så då slipper jag ju lyfta o greja då. Förra kollen är två veckor sen och då var tappen 34mm gången innan var den 30mm och gången innan det 25 mm så jag hoppas på att det förjer den tränden. Startade på 37mm i v.16 och har aldrig varit under 25mm så jag hoppas ändå på att få gå tiden ut.
Sen måste jag gnälla lite om de mindre betydelsefulla bekymren jag har. Nämligen att jag inte har några kläder jag kan ha och skorna faller i bitar, jag hittar inga kläder alls här i vimmerby, som passar och skor är jag för snål för att köpa nu eftersom jag ändå inte kommer kunna ha dem efter förlossningen (är väldigt svullen i fötterna) skulle så gärna vilja ha en skön klänning och ett par sköna kortbyxer men här finns inget. om det inte vore för att folk tittar så lustigt på en skulle jag gå naken!!!! det måste ju vara skönt i värmen!