jmynt skrev 2010-07-04 19:42:10 följande:
Han har inte ens nåt jobb, han har sin verkstad o sina folkracebilar, sina vänner, och så åker han till tyskland en gång i veckan. Resten av tiden har jag inte en aning om vad han gör. Vad säger era män om allt det här med sex, jag vågar inte en bli upphetsad för det drar i gång en massa sd, men om jag inte vill hjälpa honom att komma varje dag så bliur han as sur. Det är jag som sköter allt här hemma. min mamma hjälper mig att städa en gång i veckan, och om jag behöver hjälp med dotter så hänvisar min sambo till sin mamma!!! Förra graviditeten var jag som ett plåster på honom, det gick ju bra när det bara var vi, när han inte ville ha mig med så släppte han av mig hos sina föräldrar. De är verkligen toppen snälla och jag står dem nästan närmare än mina egna, men jösses det är ju inte med dem jag har barn ju. det ska ju inte vara deras ansvar. Det största problemet är bara att han inte kan ta nån kritik det går inte att prata med honom för han blir bara sur och att söka hjälp hos nån profisionell vägrar han. Jag ska försöka prata med honom ikväll. om han behagar komma hem nån gång innan jag somnat.
Din gubbe behöver få veta att han lever!!!! Skitgubbe säger jag bara!!
Han kan väl gå o runka på toa om han nu behöver. Inte ska han ge dig massa sd för att han inte kan sköta sitt själv...
Usch jag blir så lack på såna karlar som behandlar sina kvinnor så!
Ibland är jag glad att jag inte har någon!
Hoppas han lyssnar på dig! Om inte hade jag nog funderat på att lämna honom för hur blir det efter bebis är född? Åh jag tänker på dig och lider med dig!!
Ge gubben en fet spark i röven! Det behöver han!!