Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
Nicholasmamma: Var bor ni? Kommer gärna och hälsar på hos er nästa gång isf! :)
Nicholasmamma: Var bor ni? Kommer gärna och hälsar på hos er nästa gång isf! :)
Nicholasmamma: ja, dit bör du hitta tycker jag! Kan inga gatunamn eller byggnader så har svårt att förklara men den ligger i den änden av Slottskogen som ligger närmast linnégatan ner mot järntorget....kul om du kan ta dig dit du med iaf!
GL: Jag kommer sitta still mestadels jag med, mina stora är ju såpass att dom kan leka själva på lekplatsen!
Syster Anni: Inte bestämt mig än men lutar mot pannkakor eller liknande....ska fundera lite till. Pastasallad är inte barnen så förtjusta i annars funkar ju det....men pannkakor e ju smidigt för det gör man ju klart hemma med sylt och är sen bara att "möla" i sig!
TRÄFF VID PLIKTA, SLOTTSKOGEN TISDAGEN DEN 20/6 KLOCKAN 12.00.
Medtag picknick!
- Madde (Vitvå) och Sebbebebbe, Alexander (9 år) och Izabelle (5 år)
- Linda (GravidLycklig). Miléa 1månad och kanske min kille M (är det okej? Ja han e så välkommen så) och Sebastian 2 år
- Syster Anni
- Mumo?
- Josefin?
- Anja (troligtvis)Med en eller två 3 månaders.
-Emilia (våren1987) Ian månader
Mumo: Vi åker 9.45 färjan så vi är inte inne förrän 11, så vi hinner nog inte vägen om hästarna innan iaf...passar nog istället på att ta en annan affär innan och är vid Plikta till 12 sen!
Ja glasskisoken blir väl bra samlingsplats! Vad gäller regn....åker inte heller om det SPÖregnar...men är det som idag så åker vi...och hoppas att inte alla bokar av i sista stund vid halvdåligt väder för då åker vi liksom låååångt i onödan!? :-/
Medtag picknick!
SAMLING VID GLASSKIOSKEN (precis bredvid lekplatsen ligger den för dom som inte vet, man ser den om man går från närmaste parkeringen upp mot lekplatsen...såvida dom inte flyttat den?)
- Linda (GravidLycklig). Miléa 1månad och kanske min kille M (är det okej? Ja han e så välkommen så) och Sebastian 2 år
- Syster Anni?
- Mumo
- Josefine och Selma 5 veckor
- Emilia (våren1987) Ian månader
- Tina (Nicholasmamma) med Nicholas 6 år och Isabella 3 månader
Tar mig friheten att lägga in Monstertjejen då hon kanske eventuellt kommer hon med....
Medtag picknick!
SAMLING VID GLASSKIOSKEN (precis bredvid lekplatsen ligger den för dom som inte vet, man ser den om man går från närmaste parkeringen upp mot lekplatsen...såvida dom inte flyttat den?)
- Syster Anni?
- Mumo
- Josefine och Selma 5 veckor
- Emilia (våren1987) Ian månader
- Tina (Nicholasmamma) med Nicholas 6 år och Isabella 3 månader
-Monstertjejen med lille Måns?
En sak är säker...kameran SKA med!
Ska bli Så skoj imorrn, hoppas nu ingen behöver boka av bara! Sambon fick lägligt ett uppdrag vid 22-tiden och Sebbe vill ogärna ligga ensam långa stunder och sova (bara på natten som tur är) så plättar blev det inga stekta...så jag tänkte att jag tar McDonkan på vägen in och bara har med frukt och dricka till oss till picknicken men det funkar ju det med! Ses imorrn tjejer, barn och ev. sambosar/makar!
Stort tack för en mycket härlig dag i slottis! Var jättekul att träffa er alla!
Kommer om inte vi åkt till landet!
Monster: Inga bilder på Sebbe?
Du är elak Monster! Tutten och mig kunde du väl hoppat över!