Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

För mig är det skit samma...jag har massor av annat att göra iaf

• vitvåonågratill

Hade gärna åkt ner men har inte råd! Måste hålla i kosingen på sparkontot nu för dom lär behövas som buffert kommande månader....blir det något över sen när jag flyttat så får jag åka ner då för vi ska ju eg ner och handla till bebisen jag och mannen, var ju tanken iaf!

• vitvåonågratill

Jag är nog gärna på nästa vecka! Är ju barnledig då så en kväll funkar! Eller tisdag eftermiddag men då är dottern med mig (har ju ingen barnomsorg utan även på pappans veckor så är hon hos mig på dagarna...sonen är på fritids)!

• vitvåonågratill

Då tar jag mig friheten:

Fika på Fröken Olssons Café
    Onsdagen den 17 feb 
    klockan 18.30

-Vitvåochnågratill (Madde)

• vitvåonågratill
    Thesso skrev 2010-02-16 20:03:51 följande:
    Gud så bra. Älskar såna parkeringshus för då slipper man känna stressen. Får bli det i morgon!
    Du kan även sätta i t.ex bensinkort i inkörsautomaten och sen i utkörsautomaten när du kör ut så slipper du leta upp en sån där maskin att betala i. Jag smet ju in och ut genom bilvägen sist just för att jag inte behövde betala i apparaten med biljetten utan bara drog mitt kort!
  • vitvåonågratill
    Thesso skrev 2010-02-16 20:26:10 följande:
    Gäller det även för Visa eller är det bara bensinkort? Det är så himla dumt att man inte kan betala med visa på alla ställen utan bara tex hydro kort eller ok/q8. Det är väl inte såååå vanligt att man har såna kort..
    Jag är osäker på om man kan sätta i visakortet i infartsautomaten...men det står på den så ha det klart när du ska köra in så märker du det! Annars funkar det ju i betalautomaten annars men återigen så måste man ju gå via den när man ska hem sen isf!
  • vitvåonågratill

Jag har barnen denna veckan men nästa vecka fikar jag gärna. Gärna på tisdag kväll eftersom jag då ändå är i stan på 3D UL på dagen! Men nu får ngn annan ta tag i och bestämma dag!

• vitvåonågratill
    feelings skrev 2010-02-23 11:36:31 följande:
    Nästa vecka ÄR jättebra ;);) För då har jag slutat arbeta ;) ..
    Det DÄR ville vi INTE höra!

Fika Tisdag kl 18.00 på (ställe)?

-Josefine1986
    -Invisible case
    -vitvåochnågratill
  • vitvåonågratill
    feelings skrev 2010-02-23 16:49:38 följande:
    Hehe , det ska bli sååå gött att få gå hemma ;)
    Grrrrr......*laddar med en vänstersving*
  • vitvåonågratill

Kollade efter lite café och hittade bara Café Vanilj på Kyrkogatan 38. Tycker oxå det kan vara kul att byta ställe denna gången...och Café Vanilj har oxå öppet till 22.00! VFad säger ni andra? (tar friheten att uppdatera listan med ditt namn med Syster )

Fika Tisdag kl 18.00 på (ställe)?

-Josefine1986
    -Invisible case
    -vitvåochnågratill
    -Syster Anni

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010