Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

    Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

    Vill önska er alla som kan och vill, välkomna ut till mig på Rörö på måndag den 9 augusti klockan 12.10 ca (färjan avgår då från Lilla Varholmen 11.10 för att hinna färjan från Burö klockan 11.45 och då är man framme på Rörö 12.10). Dessa tider gäller om man åker egen bil, inte buss.

    Medtag gärna saker för stranden om det är fint väder, annars knör vi ihop oss i vår lägenhet för lite fika!

    Hoppas ni kan och vill som sagt!

    Jag kommer:
  • vitvåonågratill

    Visst får gubbarna och stora syskonen följa med, men ha i åtanke att blir det kasst väder så vi får sitta inne hos oss så är det inte supermycket plats tyvärr...men välkomna är dom ändå såklart, kan väl knö ihop oss om vi blir många! Min sambo jobbar dock men kan kanske komma hem en stund om dom inte är på uppdrag! Och mina stora barn är inte hemma heller!


    Vill önska er alla som kan och vill, välkomna ut till mig på Rörö på måndag den 9 augusti klockan 12.10 ca (färjan avgår då från Lilla Varholmen 11.10 för att hinna färjan från Burö klockan 11.45 och då är man framme på Rörö 12.10). Dessa tider gäller om man åker egen bil, inte buss.

    Medtag gärna saker för stranden om det är fint väder, annars knör vi ihop oss i vår lägenhet för lite fika!

    Hoppas ni kan och vill som sagt!

    Jag kommer:
  • vitvåonågratill

    Zirup: Vore jätteskoj!


    Vill önska er alla som kan och vill, välkomna ut till mig på Rörö på måndag den 9 augusti klockan 12.10 ca (färjan avgår då från Lilla Varholmen 11.10 för att hinna färjan från Burö klockan 11.45 och då är man framme på Rörö 12.10). Dessa tider gäller om man åker egen bil, inte buss.

    Medtag gärna saker för stranden om det är fint väder, annars knör vi ihop oss i vår lägenhet för lite fika!

    Hoppas ni kan och vill som sagt!

    Vi kommer:
    Zirup med familj?
    Anja med grabbarna?
  • vitvåonågratill

    För er som inte har bil....det går en buss från Nisseplatsen klockan 10.27 men då får ni byta tre gånger...bussen går till Lilla Varholmen där man hoppar av och tar färjan över till Hönö, sen går det en buss där i direkt anslutning och sen byter man till sista färjan....så allt flyter på utan större väntetider men det tar ändå 1 timme och 43 minuter och är tre byten som sagt....men OM ni orkar så funkar det ju iaf! *försöker få hit så många som möjligt*

  • vitvåonågratill

    Färjorna är gratis Thesso! Bara att köra på!

  • vitvåonågratill
    jojojojojo skrev 2010-08-05 16:41:38 följande:
    Vill önska er alla som kan och vill, välkomna ut till mig på Rörö på måndag den 9 augusti klockan 12.10 ca (färjan avgår då från Lilla Varholmen 11.10 för att hinna färjan från Burö klockan 11.45 och då är man framme på Rörö 12.10). Dessa tider gäller om man åker egen bil, inte buss.

    Medtag gärna saker för stranden om det är fint väder, annars knör vi ihop oss i vår lägenhet för lite fika!

    Hoppas ni kan och vill som sagt!

    Jag kommer:

    Zirup med familj?
    Anja med grabbarna?
    Josefine och Selma
    Jippi!!!! Har du plats för nån i din bil tro?
  • vitvåonågratill

    GL: Jag bjöd på lunch sist jag bjöd ut till en träff men pga mycket utgifter nu med semestern som varit, barnkalas och släktkalas för sonen, 30-årspresent för sambon och dopet i nära antågande (plus Ullared i tisdags) så har jag inte råd att bjuda denna gång, tyvärr. Fika i form av bullar/kakor fixar jag dock, och kaffe/saft såklart! Men här finns en affär om ni vill handla nåt när ni kommer fram. Hoppas ni vill komma iaf....

  • vitvåonågratill

    Väderutsikt för Rörö måndag klockan 12-18 enligt www.yr.no: Mulet, 18 grader varmt, 8 m/sek från väst-sydväst, 0 mm nederbörd.

    Vilda: Ingen fara, förstår att folk har annat och att det är ett litet projekt att ta sig hit ut! Men nu har jag iaf gjort ett försök att bjuda hit alla och framöver så får den som vill besöka oss höra av sig själv istället!

    Någon som tänkt gå till flunsåsparken på familjedag på tisdag? Har en kompis (hon som ska sjunga på Sebbes dop) som ska uppträda där med Claes Malmberg och nån mer, klockan 19 på tisdag kväll och jag funderar på att gå dit och kolla! Vore skoj med sällskap!

  • vitvåonågratill
    Jag kommer till Rörö på måndag:

    Josefine och Selma
    GravidLycklig med 2 barn
  • vitvåonågratill

    Senaste jag hörde om vädret imorrn är regn...

  • vitvåonågratill

    Monster: Så här står det i deras program för säsongen:

    Tisdag 10/8
    Familjekväll

    Från scen:
    Claes Malmberg
    Therese Löfgren
    Janne Carlsson
    Ronny Olsson
    Mattias Bylund

    Står inget om spökligan men kolla deras hemsida, dom kanske varit redan!? www.flunsan.se

  • vitvåonågratill

    Några fler som gör mig sällskap till Flunsåsparken ikväll? Vet knappt var det ligger eller var man ska parkera, än mindre var man isf kan mötas men Kami bor väl runt där och kanske kan guida mig?

    Jag åker troligen in tidigare för att leta present till sambon som fyller 30 på torsdag....så sms:a mig om ni vill göra mig sällskap dit!

  • vitvåonågratill
    Bjuder in er alla på Tupperwareparty lördagen den 11 september hemma hos mig, klockan 14.30. Inget köptvång, bara fikatvång!

    Kommer:
  • vitvåonågratill

    Det går fler tåg Mumo och Kami!

  • vitvåonågratill

    Nope Kami...till dig går bil och färja! Säg bara till när du vill ses igen, kommer som ett skott även utan plastparty!

  • vitvåonågratill
    Kamikazee skrev 2010-09-14 13:05:32 följande:
    Jag har inget speciellt för mig under dagtid Elicia är på förskolan mellan 9-15, förutom idag då hon fick vara hemma då vädret är så kasst. Måndagar är svårt dock eftersom fröken har börjat dansa på eftermiddagen.

    Josefine - kunde du inte sagt till innan

    Jag har ett TW-party bokat den 20 oktober kl 18 för den som vill. (dvs boka in det i kalendern! )Bjuder på käk, inget köptvång och det finns möjlighet att ta med sig barn om man inte vill ha barnvakt. Dottern lär vara hemma och vill gärna ha leksällskap - annars kan hon inte pilla bli plastbyttorna .-)
    Problemet för min del är att jag då måste ha med mig alla tre barnen...men funkar det så kommer jag gärna! Vem ska sälja?
  • vitvåonågratill
    nones skrev 2010-09-14 15:35:02 följande:
    Är det någon som har lust att ses den tisdagen den 28:e, är sällan i stan numer, men ska till frisören på morgonen...
    Vilken tid pratar vi om isf? Mina barn är på skolan och dagis till klockan 14 men så är det ju det här med att passa färjorna med....men jag kanske kan se om någon kan passa dom nån timma på eftermiddagen bara....får återkomma!
  • vitvåonågratill

    Såg i kalendern att vi har möte ang. stora sonen, i skolan den 28:e så jag kommer inte in då tyvärr.

    Kami: Ska försöka komma på ditt TW-party. Behöver dock ingen katalog då jag hade party i lördags!

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010