Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Monster tjejen skrev 2010-01-20 11:33:10 följande:
    Skall alla ha en ros i knapphålet?? ;)
    Haha det påminde mig om förr i tiden när vi häckade på GP-chatten och skulle ha chattfika....alla presenerade sig på stan där vi möttes upp som sina nickname för det var ju dom enda vi kunde på varann...se scenariot framför er...alla tar i hand och säger "Batman" "Trinity" "WhiteAngel" "Bruce Lee" osv osv..*fniss* Folk omkring stirrade en del kan jag säga...nu är det ju mer vanligt med chattar men detta var ju  i början av datorernas tid (är jag SÅ gammal? )

Jag har troligen min Fladen jacka på mig (gul-svart), eller en svart filt kavaj jacka...men är inte mycket för att klä upp mig på vardagar så Fladen ligger nog närmast! Glasögon, osminkad, rödbrunt hår.
  • vitvåonågratill
    Thesso skrev 2010-01-20 09:01:50 följande:
    Hittade precis till den här sidan. Hoppas gubben inte ska jobba över i morgon bara för då hinner jag inte men kommer han i tid så är jag mer än gärna med. Jätteroligt initiativ!!
    Vill du ha mitt mobilnr så kan du ju bara ringa och se var vi sitter och dyka upp så fort du kan annars?
  • vitvåonågratill
    Monster tjejen skrev 2010-01-20 21:36:55 följande:
    Ok jag kommer naken så lär ni känna igen mig ;)Jag kommer nog köra med tjocktröja och en brun väst utanför.Jo en sak till som kännetecknar mig är att jag är gravid ;)
    Hahaha!

Ja, gravid jag med..kul, då har vi ju nåt gemensamt ju!
  • vitvåonågratill
    jloide skrev 2010-01-20 21:22:11 följande:
    glasögon här oxå (om jag inte glömmer dem hemma)skall vi ses utanför?
    Utanför vid 18.30 blir kanon!
  • vitvåonågratill
    Anja12 skrev 2010-01-20 21:57:55 följande:
    Ganska stor mage, svart kort jacka, vit halsduk.
    Dig borde jag känna igen, du är ganska lik din syrra!
  • vitvåonågratill
    Elisabethjz skrev 2010-01-21 13:54:06 följande:
    Vad skoj att ni ska ses!! Själv är jag vrålförkyld så jag får hålla mig på hemmaplan så jag inte smittar ner någon.
    Krya på dig och hoppas vi ses nästa fika istället!
  • vitvåonågratill

Kan rapportera att det (från mitt håll iaf) var en mycket trevlig fika som varade i 3,5 timma för några av oss...hade nog kunnat sitta längre om inte dom stängt! Så TACK allihopa! Och hoppas det snart blir en ny fika!

• vitvåonågratill
    Thesso skrev 2010-01-22 09:05:33 följande:
    Ja jag ser gärna att vi ses om inte alltför lång tid igen. Håller med dig Anja att det kändes inte alls så stelt som det lätt kunde ha gjort.
    Kan det bero på att vi alla är sådana fantastiska kvinnor? Ja, det måste det såklart bero på...och nästa gång hoppas vi på att fler fantastiska kvinnor kommer med härifrån tråden!
  • vitvåonågratill

Thesso: Funkar som sagt för min del, gör en lista!

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010