Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
å det är så olika, i bland en ågng / dagh, i bland ingen, å sedan 3-4..
å det är så olika, i bland en ågng / dagh, i bland ingen, å sedan 3-4..
Å jag tittar runt å har läst ikapp.
VILKA SÖTA UNGAR!!!!
(Å Casp- vilken håring, wee like
Sorry, någe mer orkar jag inte i kväll Kram
Banan: <ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stackars dig, vad tråkigt Skämt å sido-Vad bra att resan var bra, det var du värd!!!
Här har vi en febrig tjej, hon har aldeles nyss varit förkyld, hoppas inte att det är någon efterföljare.
Annars är hon hur mysig som helst fast separationsfasen märker vi ju
GOOOD JUUUL.
Goseplutt: Jag å Mija firar som er eller V
Här har vi haft en underbar jul, vi har varit här hemma vi tre. Jag å lillgumman med flunsan som fortfarande sitter i. Snacka om vad julen blev betydelsefull i år med lilla hjärtat!!
Ahhh, i bland tar det tid innan poletten trillar ner. Lillgumman har ju stått å försökt knatat länge. Men jag tycker att hon har blivit vingligare nu än i början å mycket osäkrare. Jag trodde det beroddep å attt hon ramlat ett par gånger.... tills jag märkte att det var strumpor å mockasinernas fel, å det började vi med för en månad sedan. Jag tog av dem igår å vips så ä hon stadigare igen.
Ja här är det också vaknande just nu, men det är tandsprickning. Så vi har sovit kasst igen i en vecka. Men vi har börjat prova sppjälsängen men vi kan inte kräva att hon vill ligga där om hon har ont i munnen tycker jag. Vi gnider in tandköttet med flytande alvedon ibland, men det vill man ju inte göra jämt ju. Så det är vakennätter som gäller, men det är ju peace of cake!
Å vad alla barn gör framsteg just nu, myyys
. Gulligast är sötisen just nu när hon pussar luftpussar å sjunger nana na lalala om man frågar om hon kan sjunga.
Silje. tråkigt att fröet inte ville stanna denna gång.
Paincace- Visst är det skönt med typ öppna förskolan!!! Vi börjar i morgon igen! Här har vi före jul haft halfluss, influensa, snöoväder, jättekalt... Snacka om man har kännt sig insnöad å möglig!!
Paincace: vilket gött shema
Nu är det fara å färde här. Tösen slänger sig ut å skall öva på att gå själv, det är bara att kasta sig själv å ta emot! PHUH!! Å så har hon börjat gnissla tänder till min ve å äckelfasa, trodde inte det gick med så få å små tänder- RYYYYS. Love her!
grattis till pojkarna2!! Läst men inte haft tid att skriva.
Paincake: hoppas natten blir bättre, vad drygt.
Här äter vi mycket hemmamat just nu. I bland blir det burk om hon inte kan äta det vi äte tex (blodpudding= gluten i) Sover ca 3 -3.5h delat på två gånger på dagen. Sedan 19-7 tiden eller därikring om det inte är någonting galet som tex tandspricknming, då blir det helt på tok. Sedan äter hon på mig en gång på natten, om hon behöver fisa så snuttar hon gärna också tills fisen kommer.... Måste börja avvänja snart men vi har det ju sååå bra nu ju.
Har inte fått en tid till barn än, vi väntar å väntar.
Ett tips i köket. Har en osthyvel som är som ett rivjärn som igentligen är till för att riva ost på. Prefekt att hålla direkt över gröten eller tallriken för att riva äpple, päron mm. Väldigt lätt att hantera å diska undan
kram