Inlägg från: längtan 80 |Visa alla inlägg
  • längtan 80

Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3

Oj silje- grattis!! å smart med napparna, har läst om det trixet tidigare.
    Paincace- ja rutiner, vad är det   Hoppas att ni får det lugnare igen snart.
    Goseplutt , ah, vissa dagar. Önskar man att man legat kvar i sängen Hoppas att kvällen blev bättre.
    Bananflugan : Vad härligt!! Det finns hopp

Har märkt att tösen inte har ätit på mej på flera nätter trots att hon varit vaken.

• längtan 80

Nu!!! har mjölken gått ur kroppen. sov hela natten, vaknade ett par gånger med lite knorr som åtgärdades lätt med att trycka in nappen .-) Tog bara 40 min att natta, lite gråt men milsvidd intensitetskilnad från tidigare =

GLAD !A ADVENT ALLA!!

• längtan 80

IRRI!!

Bvctanten... vad skall man säga om henne utan att bli för oförskämd. JAg skulle ju ringa till henne i dag för svar på blodproverna.. Jag ringer i dag å hon säger- jag jag kan ju igentligen inte säga men det är inga stjärnor eller så, men du skulle fått prata med läkaren... Hm han har ledigt i dag, fullbokat i morgon, jag kan kanske klämma in en på onsdag....-- Varför har hon inte bokat in oss dit direkt!? Jag skiter i provresultaten, vi behöver hjälp med kosten!!

Svårmor (oj, stavade jag fel Å det blir ju så besvärligt, hur skall man bjuda på mat, å tänk på förskolan så besvärligt!  Ja det är ju konstigt, förr fanns ju inte allt såntdär, då fanns det bara en välling.. blablabla... Å hon är sjuksköterska!  Får en känsla av att hon tror att vi överdriver. Att det är ju första barnetm, vi vet ju ingenting om hur det är att ha barn.

annars var det en bra natt

• längtan 80

LINNEA- Ja vilken snabb tjej Mija går också några steg men hon har ju pysslat på så länge med det, inte sådan akutstart som din lilla

• längtan 80

Å vad det känns bra att du ballade ur av just  min komentar Brukar bläddra tillbaka i tråden för att kolla så att jag inte blandar ihop för det händer saker hela tiden nu, beklagar att det blev fel)
    Är också väldigt ledsen över att det visst är jobbigt när man skirver av sig när man har jobbiga perioder (hoppas att det går bättre för dig med matningen) När det ibland har varit jätteskönt, en ventil och nästan räddningen att skriva av sig här.

Ser ingrid i soffan framför mig pres som Paincace skriver. jag tror att vi alla känner så i bland... men det är inte alla gånger man har tid att skriva, men man läser. Trodde att detta var en toppenbra tråd med uppmuntringar i motgång å medgång, så har jag uppfattat den även om jagi nte fått komentarer på just mitt inlägg.
    Äh, nu ger jag upp.. Grattis till lilla Ingris som springer runt i varjefall!

• längtan 80

Pms : Huga vad jobbigt de låter.... här har inte lingonrejset kommit tillbaka ännu. Jag som var så glad att slippa det å bindor å allt vad det är en gång i månaden.... Men då hade jag inte förstått det där med inlägg i bhn varje dag!!

Lindai: Vilken tur att du fick hjälp med PMSen

Goseplutt, ja hon klarar sig nog.. oftast klär man på dem för mycket. Å visst går det undan med framstegen å vad de små lär sig fort! >Å vad tråkigt med nattkrånglet

• längtan 80

Här har vi ingen mjölk eler gluten så gumman sover som barn gör Fast detta trots att hon är dunderförkyld vill jag  tillägga. Har pres sytt upp 2 par julgardiner å haft främmande å gumman sover lunch under tiden... Inget tassande på tå här inte. Njuter och börjar få julkänslor. Här väses inget men nu kan hon stå å ropa i olika tornarter

Svar på tråden Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3