Liian skrev 2011-02-11 16:56:39 följande:
Vet inte ifall jag kan hålla med dig om det sista
.
Jag har oxå funderat på det där med lagad mat 2 ggr dagen. Tycker att det blir lite mkt eftersom Lo inte äter så jättestora portioner. Brukar köra ett mål utan så mkt protein (typ kött, fisk etc) och bara gå på grönsaker.
NU är det min tur att ligga med magsjuka
Ante fick vara hemma med VAB idag så sjukskrev jag mig. Har varit helt utslagen. Har fått i mig lite proviva och avslagen cola nu *yeah*. Lovis verkar i alla fall bättre idag. Spry inte och har ätit lite gröt och smörgås. Ingen 25års fest i morgon dock som var inplanerat. Vår första "riktiga" utekväll ihop förutom några middagar.
Åhh tråkigt med sjuka... hoppas du blir frisk snart.
Jag tror inte man ska stirra sig blind på alla rekommendationer, har man bara tänkt till och känner att sitt barn mår bra så...
Jag har börjat ge Livia saker som innehåller lite salt nu, jag menar att det kan ju inte va så att nu kan hon inte få i sig minsta lilla och om drygt 2 veckor när hon är 1 år så är det ok. Jag kommer visserligen försöka vara försiktig med det även framöver och därmed försöka minska ner mitt egna intag oxå (jag tar gärna mycket salt och det är ju faktiskt inte nyttigt i överdrift).