Paincace... provar lite lätt halvhjärtat tassmetoden. Annars är Mija så mycket piggare nu så hon har kunnat somna utan att bäras i två nätter nu hon kryper, rullar, krälkar runt i sängen bredvid mig, ca 45 mi, en timme tills det är slut ström. Tänker att denna tid blir mindre och mindre? ?
Har provat att köra samma musikskiva vid varje nattning.Om inte annat ¨å blir man själv avslappnad å lugn om man kör musik man själv tycker om men hoppet är att Mija känner igen den som -nu blir det sova. Först körde jag när det var omöjligt och jag bara fick bära, sedan när jag har laggt ned henne i vagnen, sedan vid nattning i sängen. Nu har jag lagt ner henne i spjälsängen med den musiken... hon knökar på själv och är nöjd i ca 40 minuter men börjar sedan att bli ledsen, jag använder då vagnen. Jag hoppas att hon tillslut känner sig lugn hela tiden i spjälsängen för att kunna somna där. Skall köpa vyssanlulltassar å har beställt nattlampa med blåt ljus och stjärnhimmel.
()Har ni föresten sett att det nu finns elektriska vyssanlulltassar- lullabub, svinadyra men om man är tillräckligt desperat så provar man nog allt.
Kramar på er!!!!