Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Oj, redan ny tråd?
Oj, redan ny tråd?
Jag ska också till bm idag, fast jag ska träffa deras läkare och förlänga min sjukskrivning. Ska göra tillväxt-ul också, men vet inte om det blir idag eller om vi bara bokar en tid till det. Spännande,spännande!
Ja, vagnfrågan... Vi började med att nästan köpa en Brio Sing, sen var det Teutonia fun som gällde men till sist råkade vi ut för en finlandssvensk, suggestiv, hypnotiserande försäljare när vi bara skulle kolla lite och det hela slutade med att vi köpte en Emmaljunga Nitro City med massor av tillbehör. Jag vet fortfarande inte riktigt vad det var som hände...
Jättegrattis till pojkarna!
Åh, suck!
Hehe, det är nog värre för sambon som fick bära hem åbäket (12,5 kg) från affären
Företaget (belma.se) hade jättesnabba leveranstider - vi beställde i slutet av förra veckan och det kom som sagt idag, så jag tvivlar inte på att vi kommer få hem det innan bebisen kommer (om nu bricanyltabletten som jag nyss tagit funkar...annars lär det bli tight med tid...(jäkla sammandragningar...)).
Hejhej!
Jag har också börjat snarka som en timmerhuggare... Tycker det hjälper lite att nuke:a näsan med nässpray innan sängdags. Är liksom konstant halvtäppt i näsan och det blir värre när jag ligger ner.