anuya77 skrev 2010-01-31 18:52:13 följande:
Saza: Om bara min jädrans rygg dämpar sig i smärta så tar jag gärna en fika med dig. Hojtar när jag är redo... Ni som har foglssning: Har ni även ont i blygdbenen (tror det heter så). Jag har haft det lite innan fallet, men efter det, har det bara blivit värre och nu kan jag knappt gå för det gör så ont där. Att sätta ihop benen är som ett skämt. Det går inte. Nu är jag trött på att vara såhär tung, stor och otymplig. Längtar till bebben kommer så man kan börja röra sig igen. O sätta på normala kläder. Men ännu är det 7-8 v kvar. Nu är Hugos rum äntligen klart så idag ska han och Jonas premiär sova där inne. Får se hur det går. Det blev jättefint. Ska läggaupp bilder sen.
Jo anuya - det har varit i fogen vid blygdbenet som det har varit som värst för mig. Ibland smärtar & ömmar det hela tiden & iband så hugger det till så man blir helt stel & stilla av smärtan.. Fy stackare dig, skickar många kramar & hoppas din bebbe behagar att titta ut lite tidigare än beräknat.
Saza - eftersom det var 100 dagar kvar igår så får du fira idag då du bara är på 2-siffrigt! 99!
Inge kul dock med foglossningen, fy!
Fröken M - jag har börjat packa väskan i helgen, alla bebissaker är nedpackade & nästan allt till mig förutom sånt som jag använder & jag vet ännu inte vilka byxor jag ska ta med att åka hem i... Har du börjat packa?
Stort grattis till husköpet! Gu vad spännande, ni är galna!
Mitt i bebisboomen! Hehe!
Vad mysigt med ett eget hus!
Tezz81 - har du gått utb. till personlig ass? Jag har faktiskt funderat på det yrket, men även tandsköterska.