Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Movie: Kul med lilla Alice. Om hon vill är hon välkommen hit och plocka i hop också.
Tråkigt med hus som "går förlorade" men skoj med husköp som kanske kommer gå av stapeln.
Jag hade riktig "köpa hus ångest" trots att det var det jag ville mer än nåt annat. Var med och budade på några st men drog oss ur. Var det verkligen huset med stort H?
När vi väl sa att "men skit samma, Vi behöver ju inte bo där för evigt om vi inte trivs. Då får vi väll sälja och köpa annat"... Vi stormtrivs verkligen och har INGA planer på att flytta. Självklart har man en dröm i bakhuvudet om ett nybyggt hus som är precis som man vill ha det..... Får se om det för alltid blir en dröm eller om det blir verklighet i framtiden. Ingen bråska känns det som.
Linnéa 16 månader kom idag på att man kan använda nappen. Hon hittade en ny som låg på en hylla. stoppade den i munnen och skulle ha den när det var dags för middags sovning. Känns dumt att börja med napp när hon är 16 mån så jag får nog gömma dom. Eller så får hon ha det när hon ska sova.. Kanske var en fixidé bara. Ska nog smyga upp och kolla om hon har den i munnen nu,,,,,,
Nej ingen napp... kanske bara hade den när hon somnade då... om ens det...
Snart ska jag och jobba mina obligatoriska 24½ timme..... Jippie....INTE
Men men... sen har jag bara ett pass på 26 timmar innan jag får vara hemma i lite mer än 1 vecka. Härligt!