• Tezz81

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

GRATTIS CASSIS!!!!!!

Helt galet! Önskar er all lycka.......

Känns som man snart är ensam om att inte vänta eller ha fått ettt litet syskon till Linnéa. Men så har jag ju iof ett stort syskon istället.... (som är galet trotsig just nu så jag håller på att bli galen)

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Men oj! Här "regnar" det visst +....

GRATTIS NENNE! Förstår att det känns som en chock även om det är ngt positivit. När jag väntade sonen så hade vi lyckats ha sex 1 ggr utan skydd. Och jag trodde chansen var obefintlig att det skulle ha skett (även om jag LÄNGTADE och ÖNSKADE)

När jag sen testade bara för att utesluta så fattade jag inte riktigt att det var ett pluss där. 3 test senare gick det upp för mig att det kan gå... (till min stora glädje)

Håller tummar och tår att allt går vägen för er och att det kanske kommer en liten tösabit den här gången. För visst är det väll 3 grabbar du har. I annat fall blir det nog super med en liten bror också....

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    annakohler skrev 2010-07-15 11:29:53 följande:
    min yngsta är född 24september 2008 och jag hade bf 1nov-08

Min tös är också född den 24 sep -08.

Har även en pojk som kom den 3 nov -04....

Välkommen hit!

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    annakohler skrev 2010-07-16 19:59:41 följande:
    har skrivit i din gb för ett tag sedan såg jag innan idag...hihi
    Men då var det därför jag kände igen ditt nick.... Svarade jag? I annat fall ber jag om ursäkt. Har varit lite off sen ett tag toillbaka och kan ha misssat....
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

I natt fick barnens kusin en liten tös.... (kusinen är 28.....) Så nu längtar jag med spänning på att få kika lite... Med tanke på att dom kom 10 personer SAMTIDIGT (medvetet) när jag var nyförlöst med Jonatan så borde dom ju bjuda in fort......

(eller inte, nu kanske dom fattar hur bräcklig man är som nybliven mor och ber alla att avvakta) Vilket jag tycker är helt ok...
    Hon har alltid varit först på plats att besöka nyfödingar redan på bb..... lite väl tidigt kan jag tycka. därför är det spännande att se hur dom väljer att göra nu när det gäller dom

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Linnéa åker BRIO DUO (från -04) ...ville så gärna ha en ny vagn men den här funkar i vått och torrt och båda barnen älskar den.. Åkte även långfärdsskridskor i vintras och hade den vagnen då... Har även en BRIO RACE -07 som vi använder in till stan och så.....
    Vill så gärna testa en 3 hjulig..... men sambon tycker det är helt onödigt....

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Håller på och packar nu inför resan till Gbg...(eller stenungsund rättare sagt)
    Och håller tummarna för att sjögurka har fullt upp med förlossning och att Cassis slipper nå mera kräkor...
    Kommer nog inte kunna vara inne och läsa på en hel vecka nu (om jag inte får snylta åt mig svägerskans dator) så ha en bra vecka alla.....

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

kikar in en snabbis för att de om sjögurka fått ngn bäbis och visst har hon det. GRATTIS! Vad skojj att det gick vägen

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Så mkt nu att jag inte hinner vara här. Missade ju tilloch med att gå ut igår och säga grattis till Alice! GRATTIS ALICE!  När jag kommer hem efter Rhodos så ska jag ta mig tid att vara här igen.. (om jag kommer i väg, har så ont i örat, feber och nu börjar även halsen att krångla) ska åka på sö är det tänk

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    cassis23 skrev 2010-07-30 10:25:29 följande:
    De här med två barn. Jag är rädd att jag inte kanälska nästa lika mycket som jag älskar Cajsa eller att jag ska vända Cajsa ryggen o älska de nya livet mer...
    Vet att de faller sig naturligt sen men många tankar finns de!
    Precis så tänkte jag också när jag väntade Linnéa... Undrade om man kunde älska ett till barn lika mkt som jag älskade Jonatan...

Jag älskar båda mina barn... Fast bäbiskärleken jag hade till Jonatan är lite annorlunda när han blev ett barn. Just nu är han fruktansvärt trotsig. Är som en tonåring i mini format och jag håller på att bli galen.

Visst älskar jag honom även då, men Linnéa är lättare att tycka om sådana dagar. Jag älskar inte mina barn på samma vis, men lika mkt. Låter det knäppt?
    Jonatan04, Linnéa08
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7